Ga naar inhoud

Sorteren in verkenner


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,\r\n\r\nIk heb een probleem met het sorteren van mijn bestanden in verkenner. Als ik de weergave van het venster instel op \"Details\" zie ik de categoriën waarop ik de bestanden kan sorteren door op de kop ervan te klikken (bijvoorbeeld als ik wil sorteren op grootte, type bestand, afmetingen enz.).\r\nAls ik nu overschakel naar 1 van de andere weergavemogelijkheden (dus Extra grote pictogrammen, Grote~, Normale~, Kleine~, Lijst, Tegels of Inhoud) verdwijnen de categegoriën boven in beeld en moet ik het doen met de sortering die op dat moment actief is. Wil ik daar iets in wijzigen dan moet ik eerst de weergave weer instellen op \"Details\" en vervolgens weer terugschakelen naar de weergave die ik op dat moment nodig heb.\r\n\r\nZeer irritant als je het mij vraagt omdat ik vaak de manier van sorteren verander. Heb al uren zitten zoeken op internet maar kan nergens iets vinden dat dit beschrijft. Hopelijk weet iemand op dit forum het.\r\n\r\nOverigens gebruik ik Windows7 op een Acer X3900 PC.\r\n\r\nGroeten Michel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...