Ga naar inhoud

Win 7 Professional 64 Bits downloaden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\n \nGisteravond met ± 75 mensen op een feest vroeg er iemand wie er een CD/DVD van Windows 7 Professional 64 Bits had die ze even mocht lenen om die op haar Laptop te kunnen laten zetten. Uit de draagtas gegleden, HD, moederbord en kaartlezer stuk.. \nSchade aan haar Acer 319,- euro! Acer had niet de moeite genomen om haar te bellen en vragen of de software er ook op moest worden gezet. Toen ze om opheldering vroeg bij Acer had ze als antwoord gekregen dat er op de opdrachtbon alleen \"Repareren\" stond en dan had de reparatie 129 euro verhoogd.\n \nHet hoogste was een Vista CD! \n \nVroeger kreeg je bij aanschaf van een PC/Laptop meestal 2 CD\'s, 1 met Windows en 1 met allerlei drivers voor de hardware.\n \nStel nu dat je MBR beschadigd raakt, dan heb je géén C: en D: schijf meer.\n \nNu heb ik op de Microsoft site zitten kijken hoe de regels zijn, maar een gratis download is niet mogelijk, terwijl er n.b. een sticker op zit met de sleutel voor Windows.\n \nOok op de sites van de fabrikant(en) staat er geen optie om Windows te downloaden.\nAls ik inlog bij Acer*, Dell of HP kun je voor alle hardware in je computer de drivers downloaden.\nZowel Microsoft, Acer*, Dell en HP bieden geen download aan zonder dat je nieuwe licentie koopt.\n \nWeet iemand van jullie een site waar ik hem kan downloaden om te branden? (de link in een mail zetten is ook goed)\n \n* Het is natuurlijk kolder dat je 2 x voor je Windows licentie betaald !\n \nBedankt alvast.
Link naar reactie
[QUOTE=Koppok;540028]Hallo,\r\n \r\nGisteravond met ± 75 mensen op een feest vroeg er iemand wie er een CD/DVD van Windows 7 Professional 64 Bits had die ze even mocht lenen om die op haar Laptop te kunnen laten zetten. Uit de draagtas gegleden, HD, moederbord en kaartlezer stuk.. \r\nSchade aan haar Acer 319,- euro! Acer had niet de moeite genomen om haar te bellen en vragen of de software er ook op moest worden gezet. Toen ze om opheldering vroeg bij Acer had ze als antwoord gekregen dat er op de opdrachtbon alleen \"Repareren\" stond en dan had de reparatie 129 euro verhoogd.\r\n \r\nHet hoogste was een Vista CD! \r\n \r\nVroeger kreeg je bij aanschaf van een PC/Laptop meestal 2 CD\'s, 1 met Windows en 1 met allerlei drivers voor de hardware.\r\n \r\nStel nu dat je MBR beschadigd raakt, dan heb je géén C: en D: schijf meer.\r\n \r\nNu heb ik op de Microsoft site zitten kijken hoe de regels zijn, maar een gratis download is niet mogelijk, terwijl er n.b. een sticker op zit met de sleutel voor Windows.\r\n \r\nOok op de sites van de fabrikant(en) staat er geen optie om Windows te downloaden.\r\nAls ik inlog bij Acer*, Dell of HP kun je voor alle hardware in je computer de drivers downloaden.\r\nZowel Microsoft, Acer*, Dell en HP bieden geen download aan zonder dat je nieuwe licentie koopt.\r\n \r\nWeet iemand van jullie een site waar ik hem kan downloaden om te branden? (de link in een mail zetten is ook goed)\r\n \r\n* Het is natuurlijk kolder dat je 2 x voor je Windows licentie betaald !\r\n \r\nBedankt alvast.[/QUOTE]\r\n\r\nComplete (legale) versies van Windows zijn oa op usenet (nieuwsgroepen) te vinden. Hoe je dat kan downloaden vind je op [url]www.binaries4all.nl[/url]\r\nUiteraard kan je ook een kennis vragen of hij/zij zijn of haar dvd even wil uitlenen of kopieren.
Link naar reactie
Daarom zit er bij elke nieuwe laptop dan ook een optie om de recovery-partitie, die op de harde schijf staat, op DVD te bakken. Dat veel mensen die moeite dan vervolgens niet nemen, \"omdat je die toch nooit nodig hebt\" is dan uiteraard niet het probleem van Microsoft of Acer.\n\nMicrosoft kan je hier sowieso niet mee helpen, aangezien één van de voorwaarden voor het gebruik van OEM versies juist specifiek is dat de leverancier van het systeem, in dit geval dus Acer, ook zorg draagt voor de ondersteuning van het besturingssysteem. Die spelen de bal dus naar Acer.\nDie geven je vervolgens nul op het rekest. Het is overigens nog maar de vraag of die 130 euro extra bedoeld is voor een nieuwe licentie, of gewoon voor de tijd die het kost om Windows te installeren - ook al is dat voor hun gewoon een kwestie van een image op de harde schijf gooien, wat misschien tien minuutjes werk is.\n\nMaar goed, daar heb je nu dus niks meer aan. Ik zou in dit geval eens kijken (wat QPC ook al aangeeft) of je niet ergens een DVD kan lenen. De licentie heb je immers al. Kan alleen zijn dat je wel vrij specifiek een Win7 Pro 64 schijf moet hebben.\n\nHet linken naar een downloadimage is misschien niet illegaal, maar het is zeer zeker een grijs gebied en wordt hier dus in de huisregels niet toegestaan. Daarmee kunnen we je dus niet helpen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...