Ga naar inhoud

kan progamma's niet meer openen.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo allemaal, \r\nik zit met een probleem en wel het volgende:\r\n\r\nik heb op een of andere manier het voor elkaar gekregen om een hoop van mijn (progamma) incoonen waaronder bijvoorbeeld: internet explore,een media player en nog veel meer andere progamma\'s allemaal dezelfde icoon te maken. dit was absoluut niet de bedoeling. wat heb ik gedaan: ik heb op een progamma rechtermuisknop gedrukt, bestandslocatie openen, nu kan je boven (soort menu) op openen drukken en daarnaast staat een pijltje naar beneden, deze heb ik aangeklikt, toen heb ik standaart progamma selecteren gedrukt. nu krijg je een lijste met een aantal progamma\'s waarmee je je progamma kan openen. ik heb toen op een van die progamma\'s gedrukt (altbinz = een download progamma) met als gevolg dat dus heel erg veel iconen veranderde op mijn destop en bij de strart. met het gevolg dat ik nu geen een van de progamma\'s of internet meer kan openen! waar ik ook op klik bijvoorbeeld internet explore dan krijg ik geen internet maar dat download progamma naar boven. ik heb al geprobeerd snelpoppelingen te verwijderen en dan nieuwe te maken in de hoop dat ze er weer goed uit kwamen maar helaas, krijg hetzelfde effect. ik kan in mijn systeemherstel ook niet meer komen door dit grapje, wanneer ik systeemherstel druk krijg ik ook dat progamma naar boven dat ik dus juist niet wil! ik hoop dat jullie mijn probleem snappen en een oplossing weten want ik heb echt geen idee hoe en wat meer! mocht iemand iets weten of vragen hebben dan hoor ik het graag! oww ja, als ik 1 pictogram verader (wat wel kan) dan veranderd alles mee naar dat nieuwe pictogram.
Link naar reactie
Gedaan wat je schrijft, maar dan kom je in verkenner terecht en bij organiseren (indelen) maar je moet er toch (per ongeluk een Alt of Ctrl of fn ) bij ingedrukt gehouden hebben? Weet je welke? \r\nEr vanuit gaande dat je Win 7 hebt kun je daar het klassieke XP menu instellen en/of met je takenbalk instellen. Daarnaast kun je kiezen om een Prgmma te starten, of als je niets hebt geselecteerd een nieuwe Bibliotheek aanmaken.\r\nOm in systeemherstel te komen kun je natuurlijk ook opnieuw opstarten en dan (bij mij F8 en op een andere F6) drukken en als het goed is kom je in het keuze menu om in de:\r\n1. veilige modus 2. beperkte verbindingen 3. zonder netwerk en daar staat ook systeemherstel bij.\r\nLet wel even op de tijd (ik bij de ene 25 en de andere 30 seconden tijd om te kiezen) voordat windows opstart.
Link naar reactie
[QUOTE=hollander;539919]hallo allemaal, \r\nals ik 1 pictogram verader (wat wel kan) dan veranderd alles mee naar dat nieuwe pictogram.[/QUOTE]\r\n\r\nEen pictogram wijzigen is iets anders dan bestanden met een bepaalde extensie allemaal met altbinz openen, tenminste, dat begrijp ik hier uit ?\r\n\r\nWat voor extensie hebben de programma\'s met een gewijzigd icoontje ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...