Ga naar inhoud

Windows7 start blijft hangen op classpnp.sys


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hoi,\r\n\r\nik heb een probleem ik heb een dual boot systeem met xp en Windows 7\r\n\r\neerst xp geïnstalleerd en daarna Windows 7. daarna heb ik graphical boot manager er opgezet voor het goed kunnen kiezen van de Windows en het onzichtbaar maken van elkaars partities toen wou ik Windows xp starten maar ik kwam weer in het Windows boot menu ik dacht dat is een kwestie van instellen, dus wou ik naar Windows 7 gaan, maar het opstarten duurde wel heel lang ik hem in veilige modus starten en toen zag ik dat hij NA het stukje \\Windows\\systeem32\\drivers\\classpnp.sys bleef hangen. ik zeg groot na want voor die tekst staat GELADEN. ik weet niet of dat belangrijk is...\r\n\r\ndus mijn vraag is wat moet ik doen om er voor te zorgen dat mijn windows 7 het weer doet...:(\r\n\r\nGegevens\r\nWindows 7 home premium\r\nWindows XP home \r\nintel i5 \r\nATI radeon hd 5770\r\n\r\nals er meer gegevens nodig zijn dan hoor ik het wel\r\n\r\nik hoop dat iemand mij kan helpen...
Link naar reactie
Als je zegt dat de partities onzichtbaar voorelkaar zijn dan denk ik dat daar het probleem ligt. De installatie volgorde is goed eerst XP en dan Win7. Win7 de C:/ schijf (waar XP op staat, neem ik aan)\r\nnodig voor zijn boot files. Als Win7 de C:/ schijf niet kan zien start ie niet op.\r\nAls ik qua installatie het niet juist heb kan je eens opgeven hoe het een en ander op je pc staat?\r\n\r\nXP start wel goed op?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...