Ga naar inhoud

Driver power state failure


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Sinds een tijdje krijg ik problemen met mijn laptop als ik deze in slaap- of sluimerstand wil zetten. Het scherm wordt zwart en de hardeschijf vertoont geen activiteit meer. Een aantal minuten blijft dit zo en dan schakelt de laptop zich uit. Als ik dan de laptop weer opstart krijg ik de melding [COLOR=\"green\"]unexpected shutdown detected[/COLOR]. Als Windows is opgestart wordt de probleemoplosser gestart. Na het weergeven van het probleem kan er gezocht worden naar een oplossing. Dit geeft helaas geen oplossing. Ik heb al de drivers gecontroleerd of deze up-to-date waren. Vervolgens heb ik Windows een keer opnieuw geïnstalleerd. In eerste instantie leek het probleem verholpen, maar nadat ik alle software en drivers geinstalleerd had deed het probleem zich weer voor. \r\nHieronder staat de foutmelding die ik met WhoCrashed heb geanalyseerd:\r\n[CODE]This was likely caused by the following module: ntoskrnl.exe\r\nBugcheck code: 0x9F (0x3, 0xFFFFFA8004AA1A20, 0xFFFFF80004319518, 0xFFFFFA80042BC730)\r\nError: DRIVER_POWER_STATE_FAILURE\r\nDump file: C:\\Windows\\Minidump\\082910-42260-01.dmp\r\nfile path: C:\\Windows\\system32\\ntoskrnl.exe\r\nproduct: Microsoft® Windows® Operating System\r\ncompany: Microsoft Corporation\r\ndescription: NT Kernel & System\r\nThe crash took place in a standard Microsoft module. Your system configuration may be incorrect, possibly the culprit is in another driver on your system which cannot be identified at this time. \r\n[/CODE]\r\nIk heb zowel op internet gezocht als hier op het forum, maar heb geen oplossing voor dit probleem kunnen vinden.\r\nIk draai Windows 7 Professional 64-bit op mijn laptop.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Het probleem is gelukkig opgelost. De laptop gaat weer gewoon in de slaap- of sluimerstand als het scherm wordt dichtgeklapt. Gisteren zijn er een aantal updates van Windows 7 geïnstalleerd en daar heeft blijkbaar de boosdoener tussen gezeten. Hieronder staat een lijstje met de updates die gisteren geïnstalleerd zijn:\r\n[LIST]\r\n[*]KB2347290: Beveiligingsupdate voor Windows 7 voor x64-systemen\r\n[*]KB890830: Windows-programma voor het verwijderen van schadelijke software voor x64-systemen- september 2010\r\n[*]KB2289116: Update voor Outlook Social Connector, 64-bit Edition\r\n[*]KB982726: Definitie-update voor Microsoft Office 2010, 64-bit Edition\r\n[*]KB2288640: Update voor Microsoft OneNote 2010, 64-bit Edition\r\n[*]Update voor Internet Explorer 8 voor Windows 7 voor x64-systemen (KB2398632)\r\n[*]Definition Update for Windows Defender - KB915597 (Definition 1.89.1620.0)\r\n[*]KB982670: Microsoft .NET Framework 4 Client Profile voor Windows 7 x64-systemen\r\n[/LIST]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...