Ga naar inhoud

Draadloos internet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben net nieuw hier en het lijkt me een hele goeie forum. Ik heb net Windows XP Geinstalleerd. Ik nu alleen een probleem met het draadloos internetten. Ik heb gezocht op het internet en downloade: Intel PROSet Wireless WiFi Verbinding ofzo iets. Nu krijg ik dit steeds: Stuurprogramma niet geinstalleerd.\r\n\r\nNu heb ik ook NOG een probleem. De Koptelefoon en Microfoon doen het ook niet. De USB poorten ook niet.\r\n\r\n Weet iemand hoe ik dit oplos??\r\n\r\nPS: Restore DVD/CD heb ik niet.
Link naar reactie
Hey, haha je ziet dus dat ik het bij FOK! Heb gevraagd, daar waren ze erg onaardig hoor:(\r\nMaar ja, het probleem is opgelost, zo heb ik het opgelost:\r\n\r\nIk zocht op de site acer ik download al die driver\'s niets gelukt.\r\nToen zocht ik op een ene Atheros, die lukte uiteindelijk wel.\r\n\r\nNah, nu heb ik nog een probleem: De coptelefoon en microfoon doen het niet.\r\n\r\nWeet iemand oplossing, bedankt.\r\n\r\nEn ik heb geen CD gekregen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...