Ga naar inhoud

Snelkoppelingen gelijktijdig opstarten


Anoniem2

Aanbevolen berichten

We kennen allemaal het principe van Internet Explorer het gelijktijdig opstarten van meerdere links (tabbladen). Maar een gewone snelkoppeling naar een exe.bestand werkt daar niet aan mee. Wel kun je deze individueel opstarten (vanuit Favorieten IE).\r\n\r\nWie weet waarom dat niet werkt. Kan dit wel werkend gemaakt worden?\r\n\r\nIs het mogelijk om een map op het bureaublad te maken met links/snelkoppelingen en deze allemaal tegelijkertijd te openen in IE?
Link naar reactie
In FireFox heb ik mijn favoriete icoontjes - lees Snelkoppelingen - in de Bladwijzerbalk staan.\nIs dit niet mogelijk in IE8 ? In Werkbalk Favorieten bijv. ?\nBestand : rechtsklikken > Werkbalk Favorieten aanvinken.\nBijv.: Favoriet rechtsklikken > Titelbreedte aanpassen > Alleen pictogrammen.\n\nBen er nu achter , dat het hier is gelukt. \n\nOf heb ik de vraag niet goed begrepen ?
Link naar reactie
[QUOTE]Of kies er voor om ze bij het opstarten van de pc ook die programma\'s te starten. [/QUOTE]\r\n\r\nHoe plaats ik die in de opstart?\r\n\r\nRicky1, dat is lastig want jij haalt Firefox erbij en dan moet ik het probleem verleggen (en de mappen met links). Dat kost allemaal vrij veel tijd. Kun jij geen screenshot plaatsen van IE wat jij bedoelt. Anders laat maar en moet ik het in de opstart zien te zetten.
Link naar reactie
In XP was het volgens mij: Klik met rechts op je taakbalk en kies EIGENSCHAPPEN. Ga naar de geavanceerde eigenschappen van het startmenu. Je moet ergens in de verkenner komen en dan in die map. Daar kan je dan de snelkoppelingen naar Outlook etc plaatsen.\r\n\r\nIn Windows 7 kan je gewoon rechts klikken op het gele mapje in het menu en kiezen voor OPENEN. Ik vermoed dat je ze er dan heen kan slepen.\r\n\r\nEn als ie bij slepen er boven of onder gaat staan, zal je mogelijk niet goed mikken? :-) Nee het is te lang geleden dat ik met XP werkte.:-)\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...