Ga naar inhoud

Problemen met bestanden verplaatsen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\n\nIk heb Windows Vista, tot nu toe altijd zonder problemen. Vandaag had ik opeens het volgende probleem;\nbij het verplaatsen van een aantal bestanden van de ene naar de andere locatie op de harde schijf liep dat vast. Er stond dat er nog x seconden te gaan was, maar er gebeurde gewoon niks. Ik heb toen Annuleren gekozen, maar dit venster verdween ook niet. Na 2 minuten met taakbeheer het proberen af te sluiten, maar dit hielp niet en daarbij liep explorer.exe zo vast dat ik opnieuw heb opgestart. \nNa 2x opnieuw opstarten leek het weer allemaal goed te gaan. Ik heb de bewuste bestanden kunnen verplaatsen, samen met nog een aantal andere op en van andere locaties, groot en klein. \nMaar net toen ik dacht dat het allemaal opgelost was deed hij het weer. \'Nog 5 seconden resterend\' etc etc. Maar nu heb ik het langer afgewacht, en na ongeveer 10 minuten werd het proces ineens toch voltooid zoals het hoort. Maar de volgende verzameling bestanden loopt weer \'vast\' om vervolgens na ong 5 a 10 minuten pas verder te gaan! \n\nWat moet ik hiermee? Ik heb zover ik weet niks veranderd wat dit zou kunnen veroorzaken. Wie helpt me?\n\nEDIT: misschien handig om te weten: het is een computer van nog geen jaar oud. 4 GB werkgeheugen en 2.5 GHz dual core processor.
Link naar reactie
Het verschilt; soms 1 of 2 per keer, en andere keer wel 150. Bestandsgrootte varieert ook van enkele kb tot 150 mb (in totaal). Maar het lijkt gewoon willekeurig. De eerste keer dat het gebeurde was ik een Word-bestandje aan het verplaatsen. Toen het daarna weer even goed ging heb ik dat bestand gewoon kunnen verplaatsen, en daarnaast ook een verzameling mappen met daarin plaatjes (ong 120 mb in totaal) zonder problemen verplaatst. Daarna ging het weer \'mis\' met een .ABR voor photoshop.\r\n\r\nEr is op de ene schijf 182 van de 290 GB vrij, en op de andere 124 van de 290 GB vrij. Maar ook bij het verplaatsen binnen een schijf gebeurt het :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...