Ga naar inhoud

Blue Screen of Death:evil:


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo mede forum leden:D\r\n\r\nIk heb weer eens een Blue Screen gehad.\r\nDe 3e x dus tijd om er wat een te gaan doen.\r\n\r\nHet gaat om:\r\n\r\nProbleemhandtekening:\r\n Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen\r\n Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.1\r\n Landinstelling-id: 1043\r\n\r\nAanvullende informatie over dit probleem:\r\n BCCode: 50\r\n BCP1: F9844069\r\n BCP2: 00000000\r\n BCP3: 828C3904\r\n BCP4: 00000002\r\n OS Version: 6_1_7600\r\n Service Pack: 0_0\r\n Product: 256_1\r\n\r\nBestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:\r\n C:\\Windows\\Minidump\\082810-16660-01.dmp\r\n C:\\Users\\Hennie\\AppData\\Local\\Temp\\WER-38438-0.sysdata.xml\r\n\r\nLees de onlineprivacyverklaring:\r\n [url]http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413[/url]\r\n\r\nAls de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:\r\n C:\\Windows\\system32\\nl-NL\\erofflps.txt\r\n\r\nKan iemand mij vertellen wat het probleem is?\r\nKan ook iemand mij vertellen, Of er ook een bepaalde site is waar gewoon al die code\'s op staan met een betekenis?\r\n\r\nIk hoop dat jullie mij weer is kunnen helpen\r\n\r\nMvg\r\nNick de lange
Link naar reactie
Stopcode 50 kan meestal één van twee dingen betekenen: defect geheugen of een fout in een driver. In geval van een foutieve driver is meestal de videodriver de oorzaak, omdat bij het uitvallen van andere drivers Windows over het algemeen nog door kan werken.\n\nWachten op het volgende BSOD is niet nodig, de gegevens die je hebt vermeld zijn voldoende. Op het BSOD vind je toch alleen maar hetzelfde.\n\nJe kunt je RAM geheugen testen met memtest: [url]http://www.memtest.org/[/url]\nAls er fouten optreden en er meerdere reepjes RAM in je computer zitten, dan zul je ze één voor één moeten testen door de rest er tijdelijk uit te halen.\n\nZijn er geen fouten in het RAM, dan zou ik de driver van de grafische kaart eens opnieuw installeren. Geen garantie dat het dan is opgelost, dus afwachten dan.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Ik heb nu heel vaak de code 0x0000000A.\r\nIk heb het opgezocht op het internet en het zou iets met de drivers van de vidiokaart zijn.\r\nDeze heb ik ik opnieuw geinstalleerd. En nog komt het regelmatig terug.\r\n\r\nOpvallent is dat bij het chatprogramma msn messenger de emotie\'s het ook niet doen.\r\nIk kom hier zo echt niet uit. Bs komt ong 2x per dag. Wordt heel iritant.\r\n\r\nIk hoop dat jullie me kunnen helpen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...