Ga naar inhoud

XP look voor Windows 7?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Mijn vrouw is een nog grotere digibeet dan ik, voor zover mogelijk.\r\nIk heb vooor haar laptop waar Windows 7 op zit, een boek over XP gekocht waar heel goed wordt uitgelegd hoe een computer werkt en hoe XP werkt.\r\n\r\nNu wil ik haar laptop een XP uiterlijk geven want dan werkt ze misschien makkelijker met het boek. Weet iemand of dit bestaat? Bij Persoonlijke Voorkeuren staat alleen Windows Klassiek.
Link naar reactie
[QUOTE=Beetjedigi;538435]Mijn vrouw is een nog grotere digibeet dan ik, voor zover mogelijk.\r\nIk heb vooor haar laptop waar Windows 7 op zit, een boek over XP gekocht waar heel goed wordt uitgelegd hoe een computer werkt en hoe XP werkt.\r\n\r\nNu wil ik haar laptop een XP uiterlijk geven want dan werkt ze misschien makkelijker met het boek. Weet iemand of dit bestaat? Bij Persoonlijke Voorkeuren staat alleen Windows Klassiek.[/QUOTE]\r\n\r\nOp zich vind ik het uiterlijk van Windows 7 mooier en makkelijker werken dan XP.\r\nDus ik denk dat uw vrouw er snel mee overweg kan.\r\n\r\nAnders koop de nieuwe PCM, daar staat het in.\r\n\r\nEr zijn ook boeken over Windows 7 en die hoeven niet duur te zijn.
Link naar reactie
[QUOTE=kater;538436]Op zich vind ik het uiterlijk van Windows 7 mooier en makkelijker werken dan XP.\r\nDus ik denk dat uw vrouw er snel mee overweg kan.\r\n\r\nAnders koop de nieuwe PCM, daar staat het in.\r\n\r\nEr zijn ook boeken over Windows 7 en die hoeven niet duur te zijn.[/QUOTE]\r\n\r\nBedankt voor uw reactie. Ik vind 7 ook mooier dan XP en tuurlijk zijn er boeken over windows 7 maar ik heb in eerste instantie dit boek gekocht omdat het echt heel goed alles uitlegt over computers en windows. Beter dan de dummies boeken. Om dezelfde schermen en lay out te krijgen als in het boek wil ik dus een \"XP look\". Dat leert wat makkelijker voor mijn vrouw. \r\nDe nieuwste PCM zal ik er op naslaan in de bieb.
Link naar reactie
[QUOTE=DennisD;538437]even googleen levert dit op:\r\n[url]http://www.sizzledcore.com/2009/09/15/windows-xp-luna-theme-for-windows-7/[/url][/QUOTE]\r\n\r\n\r\nBeste Dennis, hartstikke bedankt voor je link! Hier heb ik wat aan:p\r\nIk vind nu eenmaal minder met google dan andere mensen lijkt het wel.\r\nIk heb het bestand gedownload en zal het proberen te installeren. Nogmaals bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...