Ga naar inhoud

nieuwe computer


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag??\r\n\r\nIk wil een nieuwe computer aanschaffen maar weet zelf niet erg veel van het interne gedeelte van de computer af. \r\n\r\nMaar ik zoek een computer die makkelijk is in bediening, ( DUS GEEN VISTA )...\r\nIk ben wel iemand die wel eens een spel speelt en dan niet van die spellen uit de 21ste eeuw dus bijvoorbeeld fifa 2010 of grand theft auto IV. \r\n\r\nKan iemand mij een goed advies geven of mogenlijk een winkel waar ze een computer verkopen die jij denkt dat geschikt is..
Link naar reactie
Grappig dat je dan meteen begint te roepen dat je een PC wilt die makkelijk te bedienen is - maar geen Vista. Net alsof Vista moeilijk is.\n\nMaar goed, als je nu een nieuwe PC koopt, zit daar in 99% van de gevallen toch gewoon Windows 7 op. Of je daar dan weer erg gelukkig mee moet worden valt ook weer te bediscussiëren, ik heb zelf al een aantal Win7 systemen onder handen gehad en ik vind Vista veel fijner werken - maar dat is heel persoonlijk uiteraard.\n\nAls je geen verstand hebt van de ingewanden van je PC, dan zou ik gewoon een kant-en-klaar PC kopen, of er ééntje laten bouwen. Er zijn hier al tientallen, zo niet honderden topics over nieuwe systemen gepost, en de meesten hebben prima suggesties, dus ik zou daar eens doorheen bladeren en zien wat je tegenkomt.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...