Ga naar inhoud

installatie


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb laatst een nieuw moederboord gekocht en een nieuwe hardenschijf en windows 7 (voeding etc was nog allemaal inorden) nu zit alles erin heb de installatie cd van het moederbord erin gedaan en nu zegt het beeldscherm no input signal :mad: ik had al zoiets verwacht( slechte ervaring met computers:() verder heb ik de cd in verschillende cd/dvd drives gedaan en een ander beeldscherm aangesloten, en nog het beeldscherm naar het moerderbord en video kaart aangesloten hielp ook niks.\r\nWat me wel opviel was dat allen drie de cd/dvd drives heel laat reagerden bij het openen en ook auto dicht gingen:S.\r\n\r\nkan iemand mij hiermee helpen? \r\n\r\nVriendelijke groet Sander\r\n\r\nComputergegevens:\r\nmoederbord: Asus m4n78-am\r\nvideokaart: radeon hd 3650\r\nhardenschrijf: WD 160gb sata\r\nbestuuringssysteem: windows 7 Ultimate
Link naar reactie
Zowiezo moet je Windows eerst installeren, voordat je ook maar moederbord drivers kan installeren.\r\n\r\n1) Je kan nog een andere kabel proberen.\r\n2) Je kan de videokaart voorzichtig verwijderen, daarna de vga kabel op het mb aansluiten en kijken of dat lukt. (dan zou je videokaart stuk kunnen zijn, of niet goed geplaatst, of in de bios is iets mis gegaan)\r\nLukt dat wel. Plaats dan de videokaart opnieuw met een zaklamp erbij en doe dat zorgvuldig. Zorg dat je lichaam niet statisch is geladen. Sluit de vga kabel aan op de videokaart.\r\nProbeer opnieuw.\r\nHaal bij elke actie de spanning van de pc.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
heb het net allemaal geprobeert en helaas geen resotaat:( kan het dat als ik die hardenschijf als externe schijf op mijn laptop aansluit en dan de windows 7 cd in de laptop doe om hem zo te instaleren en het zo ook te doen met de moeder bord driver en de anderen drivers of alleen de moeder bord driver en de video kaart driver is dat een idee?
Link naar reactie
Nee dat is een heel slecht idee, als het al zou lukken. Windows kijkt bij de installatie naar je hardware. Je krijgt (als het al zou lukken) een versie die is \"ingesteld\" op de hardware van je laptop en niet op je pc.\r\nTrouwens, zorg nou eerst dat je beeld krijgt op die pc.\r\nJe zou zo wie zo een bios beeld moeten krijgen, met wat hardware info van je pc. Door op DEL, F1 of F2 herhaald te drukken, zou je dan in het bios moeten kunnen komen. Maar zonder beeld en bios tekst kom je nergens.\r\nHeb je geen vreemde lucht geroken, toen je hem de eerste keer inschakelde? Kijk nog eens kritisch naar het geplaatste geheugen. Zit dat er juist (niet gedraaid) in en goed aangedrukt. Sluiten de klipjes aan de kopzijde van de geheugen reepjes goed in de uitsparing.? \r\nIk vermoed een behorlijk mankement aan je moederbord, omdat je op beide VGA aansluitingen geen beeld krijgt.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Ja, als je de pc aanzet dan zou hij 1 piepje moeten laten hoeren. Zijn er problemen dan geeft ie meerdere piepjes, dat ie dit?\r\nWat Niek al voorstelt, loop alles eens goed na en kijk of alles wel goed aan elkaar zit, bijvoorbeeld \r\neen stekkertje dat niet niet op alle pinnetjes zit maar ernaast.......\r\nOf je kan alles loskoppelen behalve de voeding van het moederboord en dan elk onderdeel 1 voor 1\r\nerin zetten, even opstarten en zien/luisteren of je 1 biepje hoort dan uitzetten en zo steeds een onderdeel erbij zetten. Langdradig maar zo eleimeneer je fouten. Miscchien begin je met het geheugen en daarna de grafischekaart.\r\nWees wel voorzichtig ivm statisch electriciteit!!!
Link naar reactie
ten eerste sorry allemaal ik was een paar dagen weg.\n\n@ dennisd geprobeert er geen verschil\n\n@perryss nee hij piept helemaal niet\n\n@Niekie30 ik heb helemaal niks geroken, het geheugen zit er goed in( net even na gekeken) en ik heb het MB net nieuw gekocht omdat me ouden kapot was dus dit is de eerste keer dat ik die gebruik\n\n@eugene ik hoor geen piepjes \n\nik ga nu even proberen om het moederbord eruit te halen en er een ander moederbord erin te doen om te kijken of het daar aan ligt\nerg bedankt voor alle hulp
Link naar reactie
ik heb net de pc opgestart met mijn windows 7 cd erin en nadat hij langs de bios is geweest geeft ie de foutmelding aan: reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key :S weet iemand hoe dit opte lossen is of moet ik eerst de pc met de mb driver opstarten? of in de bios iets veranderen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...