Ga naar inhoud

Reboot and Select proper Boot device


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Dag,\r\nik heb reeds een nieuwe pc gekocht. \r\nhet gaat hier om deze pc: [url]http://www.topproduct.nl/hardware/desktopcomputers/13034-Acer/135122-acer-aspire-m5811/[/url]\r\nwindows 7 zou er op geinstaleerd moeten zijn.\r\nIk heb alle kabeltjes aangesloten maar als ik hem wil starten krijg ik deze error.\r\nReboot and Select proper Boot device\r\nWeet iemand hier een oplossing voor?\r\nik heb verder geen CD\'tjes met windows 7 erop of drivers erop meegekregen. die zouden er al op voorgeinstalleerd moeten zijn. (graag een beetje makkelijke uitleg ik weet niet heel erg veel van computers af)\r\nbedankt!
Link naar reactie
Bij een nieuwe pc, kan dit ook voorkomen, door hem tijdens de pre installatie (dus bij het voor de eerste keer aanzetten) de pc tussentijds wordt uitgeschakeld.\r\nEn Hans.... de opstart volgorde: Tenzij de harddisk op disabbled staat, moet hij hem toch vinden neem ik aan.\r\n\r\nJe hebt nog garantie, dus pas op wat je doet.\r\nWat kan er verder nog aan de hand zijn: De kabel van de sata disk is tijdens het vervoer los geschoten, aan één van beide kanten. Als je de kast zonder zegel te verbreken open kan krijgen, zou je even de kabels na kunnen lopen en aandrukken. Sata kabels zijn meestal rood en ongeveer 8 mm breed met een zwart stekkertje.\r\n\r\nNiek\r\nMaar als nog nooit in zo\'n kast gekeken hebt, zou ik met het ding terug gaan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...