Ga naar inhoud

ias.mdb?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste mensen,\r\n\r\nik probeer xp opnieuw te installeren, echter...de installatie wil niet verder gaan en ik krijg het volgende op het scherm te lezen:\r\n\r\nSetup kan het bestand [B]ias.mdb [/B]niet kopiëren en vervolgens krijg ik achter elkaar de opties om opnieuw te proberen, over te slaan of setup af te sluiten.\r\n\r\nTot op heden heb ik zoiets niet meegemaakt en heb wel stuk op 10 keer xp opnieuw geïnstalleerd. Laatste akties van mij was dat ik Smart Defrag heb laten werken en mijn antivrus (NOD32) een grondige scan heb laten uitvoeren. nadien vond mijn dochter de PC erg traaaaaaag geworden. \r\n\r\nMij viel dat ook op. Wat ik echter achterdochtig vond, was dat ik de pc niet door microsoft van afstand kon laten scannen voor updates: hij wilde maar niet de pc vinden...\r\n\r\nIemand een oplossing?\r\n========================================================================\r\n\r\nEdit: heb alles verwijderd, nieuw partities laten aanmaken, ias.mdb heeft hij nu gepakt, maar nu krijg ik hezelfde voor het bestand [B]windW.chm[/B]...\r\n\r\nwat kan dit betekenen???
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;536433]Lijkt erop dat de xp-cd beschadigd is. Kijk eens of er krassen of iets dergelijks op zitten.\r\n\r\nMisschien kun je van iemand een gelijke cd lenen om mee te proberen.[/QUOTE]\r\n\r\nNee, er staan geen krassen op. Ik ben alsnog doorgegaan me installeren zonder dat laatste bestand [B]windW.chm[/B]; ben benieuwd of het gaat werken en ook blijft werken.\r\nTrouwens, als ik een cd van mijn buurman leen, en ik daarop mijn licentienummer noteer, gaat dat dan werken?
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;536433]Lijkt erop dat de xp-cd beschadigd is. Kijk eens of er krassen of iets dergelijks op zitten.\r\n\r\nMisschien kun je van iemand een gelijke cd lenen om mee te proberen.[/QUOTE]\r\n\r\nHeb een Win XP PRo cdrom van de buren geleend en geprobeerd te installeren. Tot op zeker hoogte is het gelukt, dus de foutmeldingen zijn achterwege gebleven, echter nu weer wat nieuw:\r\n\r\nIk krijg nu ineens een \'onherstelbare fout\' melding:\r\n\r\nEr is een fout opgetreden waardoor Setup niet kan doorgaan.\r\nEén van de onderdelen die Windows nodig heeft om door te kunnen gaan met de installatie kan niet worden geïnstalleerd.\r\n\r\nGegevensfout (cyclische redunantiecontrole) \r\n\r\nFout:\r\nSXS.DLL: Syntaxisfout in het manifest- of beleidsbestand E:\\I386\\asms\\1000\\MSFT\\WINDOWS\\GDIPLUS.MAN in regel 4.\r\n\r\nFout:\r\nInstallation failed: E:\\I386\\asms. Error message: Gegevensfout (cyclische redunantiecontrole) \r\n\r\nZou het echt aan de dvd/cdrom speler liggen? Heb alles goed schoongemaakt, niets aangeraakt. Anders moet ik morgen maar een andere dvd/cdrom speler inbouwen en dan uitproberen...\r\n\r\nHoe nu weer verder??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...