Ga naar inhoud

USB-Drivers voor Windows NT 4.0


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk heb onlangs een virtuele machine voor Virtual PC gedownload met Windows NT Workstation 4.0 with Internet Explorer.\r\nNu ben ik opzoek naar de USB-Drivers zodat mijn externe harde schijf ook zichtbaar wordt in de deze computer.:rolleyes:\r\nKan iemand mij ene goede downloadlink geven:confused::confused::confused::)\r\nAnders heb ik alleen maar een C-schijf van ong. 600 MB.:o:(:^):-?\r\n\r\nGroeten,\r\nMaisjul
Link naar reactie
Ik denk dat je geen driver voor USB in de NT-installatie hoeft in te voegen. Aangezien de machine virtueel is, zal de USB-poort dat ook zijn. Er zal dus een virtuele driver zijn die direct gekoppeld zit in het OS van de host. De host zal de USB-poort aansturen. Ik denk dat je binnen de configuratie van VPC alleen de USB-schijf moet delen om hem in NT zichtbaar te maken. Ik ga dat vanavond eens proberen.
Link naar reactie
[quote=Hans60;536087]Ik denk dat je geen driver voor USB in de NT-installatie hoeft in te voegen. Aangezien de machine virtueel is, zal de USB-poort dat ook zijn. De host zal de USB-poort aansturen. Ik denk dat je binnen de configuratie van VPC alleen de USB-schijf moet delen om hem in NT zichtbaar te maken. Ik ga dat vanavond eens proberen.[/quote]\n\nDaar kon je weleens helemaal gelijk in hebben Hans. Ik ben benieuwd naar je bevindingen.
Link naar reactie
Heb inmiddels een installatie van NT4 uitgevoerd in VirtualPC 2007. Daarna heb ik een aantal zaken onderzocht. Zoals ik nog wist van mijn eigen installaties van W2000 en XP kun je via de Virtual Disk Wizard een virtuele harddisk koppelen aan een fysieke. Op deze manier kun je middels een snelkoppeling een fysieke disk zichtbaar en bruikbaar maken in je virtuele machines. Voorwaarde hierbij is wel dat de Virtual Machine Additions geïnstalleerd zijn. En hier beginnen de problemen: deze kun je niet installeren onder NT4...... Bijgevolg kun je deze route dus niet volgen. Blijft dus inderdaad als enige optie over om binnen je host-OS de drive te delen en binnen NT4 een netwerkverbinding aan te maken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...