Ga naar inhoud

dwm.exe en dwmredir.dll ontbreekt? windows 7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hee!\r\n\r\nheb vandaag een vervelend probleem ondervonden bij het opstarten van mijn pc, namelijk dat ik de melding krijg dat dwm.exe ontbreekt en er daardoor iets niet geladen kan worden \r\nvervolgend op mijn bureaublad zie ik dat de vensterkleuren wit dof zijn en ik niets meer kan veranderen? wat ik steeds te zien krijg bij opstarten is dwm.exe en dwmredir.dll ....\r\nhopelijk kan iemand mij ermee helpen?\r\n;)
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;535974]1) Vista of W7?\r\n2) Sinds wanneer heb je dit probleem? En wat is er veranderd? Iets geinstalleerd of geupdate?\r\n3) herstelpunt al proberen terug te zetten?[/QUOTE]\r\n\r\nwindows 7, ik was aan het zoeken naar een programma wat de shortcut pijltjes bij bureaublad pictogrammen kon verwijderen toen kwam ik op windows 7 toolkit uit en toen stond er ook in het rijtje ergens enable full transparency toen ik daar op klikte kreeg ik die melding en die krijg ik steeds als ik nu dus opstart en heb dus geen aero meer.\r\n\r\nheb geen herstelpunt gemaakt...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...