Ga naar inhoud

apperaten beheer opent niet fout melding


Anoniem2

Aanbevolen berichten

als ik apparaatbeheer open komt er een mmc balk ik beelt die zegt dat dit deel afgesloten is door de beheerder klik ik op oke dan krijg ik de volgende fout melding dit is gekommen naar instaleren drivers \r\n\r\nCLSID:{74246BFC-4C96-11D0-ABEF-OO20AF6B0B7A}\r\n\r\nsysteem herstel werkt ook niet en taakbeheer ook niet meer\r\n\r\ngroet martyn
Link naar reactie
[QUOTE=martyn;535916]als ik apparaatbeheer open komt er een mmc balk ik beelt die zegt dat dit deel afgesloten is door de beheerder klik ik op oke dan krijg ik de volgende fout melding dit is gekommen naar instaleren drivers \r\n\r\nCLSID:{74246BFC-4C96-11D0-ABEF-OO20AF6B0B7A}\r\n\r\nsysteem herstel werkt ook niet en taakbeheer ook niet meer\r\n\r\ngroet martyn[/QUOTE]\r\n\r\nDit lijkt mij een virus of andere malware. Heb je al eens een volledige scan gedaan met een GOEDE virusscanner of Anti Spyware programma?
Link naar reactie
Waarmee heb je een scan gedaan? Probeer eens te scannen met Malwarebytes en met Microsoft Security Essentials.\r\nAls dat allemaal niet helpt, dus er wordt niks gevonden, dan vermoed ik dat er een bepaald onderdeel van Windows beschadigd is geraakt (om een of andere reden) en zou ik via de Windows cd een reparatie uit laten voeren.\r\nMaar eerst scannen met bovengenoemde programma\'s, want ik heb nog steeds het vermoeden dat het hier om een virus of stukje spyware gaat......
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
[QUOTE=qpc;537303]Waarmee heb je een scan gedaan? Probeer eens te scannen met Malwarebytes en met Microsoft Security Essentials.\r\nAls dat allemaal niet helpt, dus er wordt niks gevonden, dan vermoed ik dat er een bepaald onderdeel van Windows beschadigd is geraakt (om een of andere reden) en zou ik via de Windows cd een reparatie uit laten voeren.\r\nMaar eerst scannen met bovengenoemde programma\'s, want ik heb nog steeds het vermoeden dat het hier om een virus of stukje spyware gaat......[/QUOTE]\r\n\r\ngelukt zat vitus op usb stick waar mee ik de drivers er op zette bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...