Ga naar inhoud

cursor verdwijnt


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als ik een mail typ,of in een forum reageer,is ineens mijn cursor weg en moet ik eerst weer klikken zodat ik weer verder kan typen.\r\nTergelijkertijd zijn de randen op mijn scherm van IE vaag blauw,als ze weer normaal blauw worden staat de cursor er ook weer???\r\nLastig typen zo! \r\nHeb niets veranderd aan pc instellingen muis staan zoals altijd.\r\nIk heb Xp
Link naar reactie
Venster raakt op een of andere manier gedeactiveerd, waardoor je er ook niets meer in mag typen.\n\nBij laptops is een veel voorkomende oorzaak dat je per ongeluk aan het touchpad komt, maar ik weet niet of dat bij jou ook het geval is.\n\nHeb je alleen bij IE dat vensters gedeactiveerd raken, of doen andere programma\'s dat ook? Werk anders eens een tijdje met IE zonder invoegtoepassingen (in XP geloof ik te vinden via Bureau Accessoires) en kijk of het probleem dan ook optreedt. Zo nee, dan is de oorzaak waarschijnlijk een onwillige plugin.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;535429]Venster raakt op een of andere manier gedeactiveerd, waardoor je er ook niets meer in mag typen.\r\n\r\nBij laptops is een veel voorkomende oorzaak dat je per ongeluk aan het touchpad komt, maar ik weet niet of dat bij jou ook het geval is.\r\n\r\nHeb je alleen bij IE dat vensters gedeactiveerd raken, of doen andere programma\'s dat ook? Werk anders eens een tijdje met IE zonder invoegtoepassingen (in XP geloof ik te vinden via Bureau Accessoires) en kijk of het probleem dan ook optreedt. Zo nee, dan is de oorzaak waarschijnlijk een onwillige plugin.[/QUOTE]\r\n\r\nInvoegtoepassingen zijn al uitgezet,bij alles gebeurd het,de pijl is ff weg en de overdwarse streep staat dan stil totdat ik weer ff klik en dan kan ik weer verder typen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...