Ga naar inhoud

geel driehoekje met uitroepteken .


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb iets raars waar ik al een tijdje naar google maar geen oplossing voor vind.\nik heb een geel icoontje rechtsonder in het scherm bij mijn draadloze verbinding (signaal).\nals ik de status bekijk staat er \"geen internettoegang\" terwijl ik toch gewoon kan surfen downloaden mailen,enz.\ner is eigenlijk niets aan de hand met de verbinding maar het irriteerd mij mateloos.\nmijn xbox 360 ,ps3 werken perfect in het netwerk met de windows 7 laptop.\nwat heb ik allemaal geprobeerd:\n- router/modem reset (sitecom router/ speedtouch modem).\n- alle firewalls ,virusprogramma\'s enz uitgehad.\n- ipv/6 uitgezet (had ik ergens gelezen)\n- de pc een vast ip gegeven, ook de ps3 en de xbox om geen ip conflicten te krijgen.\n- een open draadloze verbinding geprobeerd zonder wep of wpa2 enz.\n- alle configuraties voor delen e.d gecheckt.\n- en nog meerdere kleinere dingen die ik zo niet meer weet .\n-mijn draadloze adapter verwijderd en opnieuw geinstaleerd (nieuwste driver)\nalle dingen die ik aangepast heb zijn allemaal teruggezet.\n\n\nheeft iemand nog suggesties,het lijkt net of ik de enigste ben met dit vage probleempje\nalvast bedankt voor de reacties.\n\njeffer
Link naar reactie
Ik heb er toch wel heel wat doorgespit, maar er schijnt geen algemene oplossing te zijn.\n\nJe hoeft je in ieder geval niet alleen te voelen, want als je met de Engelstalige termen zoekt, vind je ze wel.\n( [B]\"Internet access\" yellow exclamation \"windows 7\"[/B] )\nHet probleem is dan alleen wel dat er veel reacties zijn van mensen die daarbij ook werkelijk de fout hebben dat ze [I]echt[/I] geen toegang tot internet hebben (wel local), en daardoor met hun oplossingen en probeersels de topics van het \'simpelere\' probleem (alleen een melding) vervuilen.\n\nTwee oplossingen heb ik een paar maal als effectief gezien, dus ik vermeld ze maar:\n\n==================================== Mogelijke oplossing 1\n[url=http://forums.hardwarezone.com.sg/showthread.php?t=2479240]I had this problem, and here\'s the solution:\n1) Go to system config (msconfig)\n2) Under service, search for the following service that starts like this:\n\"##Id_String1.6844F930_....\"\nThe manufacturer for that will be \"Apple Computer Inc\"\n3) Untick that service. Apply and reboot.[/url]\n\n[url=http://windows7forums.com/windows-7-networking/7408-fix-unidentified-network-no-internet-access.html][U]Hier[/U][/url] heb je er nog wat andere uitleg over, het gaat blijkbaar over de \"[I]Bonjour DNS Responder Service[/I]\", iets van itune van Apple.\n\n==================================== Mogelijke plossing 2 [url=http://blog.locusmeus.com/2009/02/01/how-to-solve-the-local-access-only-problem-in-windows-7-beta/]\nI had this same issue and after some digging through our firewall logs I was able to discover the problem. It seems that Windows 7 sends an http request to bay24-f40.bay24.hotmail.com in order to verify internet connectivity. Now on our firewall we have hotmail.com blocked for obvious reasons. \n\nWhen i disabled the firewall rule blocking hotmail.com the exclamation point went away. I would check to make sure hotmail.com isn’t blocked at your locations[/url]\n====================================\n\nVan de laatste vraag ik me af of Windows echt op zo\'n manier zal checken of er verbinding is, maar wie weet....
Link naar reactie
Hallo,\n\nHeb ook al enige tijd hetzelfde probleem. Dus geel uitroepteken met de melding \"geen internettoegang\"\n\nIk kan gewoon alles doen maar het uitroepteken irriteerd mij ook mateloos.\n\nIemand misschien hier al een oplossing voor?\nWat betreft de engelstalige oplossing die hier worden vermeld is bij mij niet van toepassing.
Link naar reactie
ik denk dat ik het weet ,ik las op een engels forum iets over AVG virus scanner ,dus de proef op de som genomen en deze van mijn pc verwijderd en ja hoor weg driehoekje en toch internet.\nweer AVG erop gezet ,pc herstart maar het gele driehoekje blijft weg ,heel vaag.\nwe gaan het meemaken of het driehoekje weerkomt ,dus word vervolgt.\n\ngr Jeffer
Link naar reactie
[QUOTE=ricky1;536461]Wanneer het verschijnsel zich weer voor zou doen en het irriteert nog steeds , dan zou je kunnen overwegen het icoontje uit te schakelen.\r\n\r\nConfiguratiescherm > Netwerkverbindingen > Rechtsklik = Eigenschappen voor.... > Onder in venster Pictogram uitvinken.[/QUOTE]\r\n\r\nklopt maar je kunt via dit icoon heel makkelijk bij je verbindingen komen ,vind ik wel zo makkelijk .\r\nhet feit dat er iets niet klopt irriteert mij al mateloos ,maar goed ik denk toch dat dit de oplossing is aangezien ik het icoontje toch niet weer heb gezien.\r\nik weet het niet zeker maar volgens mij had ik avg 8.5 op mijn pc staan en nu heb ik er 9.0 op staan misschien dat dit het verschil ook wel maakt. \r\n\r\ngr Jeffer
Link naar reactie
[QUOTE=jeffer;536676]\nik weet het niet zeker maar volgens mij had ik avg 8.5 op mijn pc staan en nu heb ik er 9.0 op staan misschien dat dit het verschil ook wel maakt. [/QUOTE]\nNog steeds opgelost dus... Dit was één van de (vele) oplossingen die je al zoekend kon vinden.\nHou ons nog eens op de hoogte of het zo blijft.\n\nAch, en kleine niets-in-de-weg liggende problemen ben ik wel gewend hoor...\nAls het zoontje van het zoontje van de fabrikant van.... er last van krijgt (of voldoende andere gebruikers) dan zie je misschien sluipend een update binnenkomen, en voor je het weet ben je de fout kwijt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...