Ga naar inhoud

Share probleem


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk heb een vreemd probleem met het delen van schijven onder Windows 7\r\nIk heb zojuist een nieuwe harde schijf toegevoegd aan mijn systeem.\r\nIk kan onder windows 7 met geavanceerd delen, de schijf als delen opgeven.\r\nAlleen de nieuw toegevoegde schijven ziet mijn AC Ryan mediaspeler, echter er wordt gevraagd om het wachtwoord van de guest.\r\nIk heb geen gebruiker guest en heb ook windows 7 aangegeven dat er geen wachtwoord en gebruikersnaam nodig is om gebruik te maken van de shares.\r\nSchijven die ik het vereleden op delen heb gezet, hebben zonder problemen normaal toegang.\r\n\r\nWie heeft er een tip, of DE tip?
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;535136]Heb je \"iedereen\" toegang gegeven tot de netwerkshares, via het tabblad beveiliging van de betreffende map.\r\nAndere optie is om \"beveiligd delen\" uit te schakelen in het netwerkcentrum van Windows 7.[/QUOTE]\r\n\r\nHet beveiligd delen is uitgeschakeld in het netwerkcentrum van Windows 7.\r\nEn het dlen is aangezt in het tabblad van de schijf zelf.\r\nDaarin heb ik bij machtigingen iedereen alle rechten verleend
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...