Ga naar inhoud

lettertype is automatisch veranderd


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Het lettertype van windows xp is veranderd in onleesbare tekens.\r\nMoeilijk uit te leggen daarom een afbeelding.\r\nHet gebeurde zonder dat ik het wist.\r\nWe dachten een virus maar dat heb ik met avg gecontrolleerd\r\n\r\nafbeelding:\r\n[IMG]http://i31.tinypic.com/f1e5gp.jpg\\[/IMG]\r\n\r\nAlvast bedankt voor de hulp\r\nPepijn
Link naar reactie
Nee dat is niet zo.\nHet is automatisch gegaan!\nDat had ik al geprobeerd om daar alle lettertype terug te zetten naar system.\nToen was menu start nog steeds in andere letters!\nHet is wel weer opgelost alleen wij hebben het iemand laten doen.\nAlleen wil ik eigenlijk wel weten hoe ik het, de volgende keer, weer goed doe!\nAls het weer gebeurt!\nVroeger had ik alleen wel virtual dj dat automatisch in je computer een nieuw font zetten (vdj was portable).\nNu heeft iemand dat font verwijderd.\nDus misschien was het probleem dat (omdat me usb eruit was) hij niet meer bij dat éne font kon.
Link naar reactie
hoi pepijndut.\n\ndit kan je eens proberen.\n\nga op het bureaublad staan en rechtsklik met de muis.\nkies voor eigenschappen.\ndaarna kiezen voor vormgeving\nde derde balk aan de onderkant moet zijn tahoma.\ndaarna op de rechterbutton \'geavanceerd\' in hetzelfde vak klikken.\nkies bij item voor bijvoorbeeld \'menu\'\nook dit moet op tahoma staan.lettergrootte 8\nloop zo alle items af.\ndaarna op toepassen klikken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...