Ga naar inhoud

Fout bij installatie updates voor windows


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste Computeridee\'ers,\r\n\r\nIk heb een probleem met updates van windows installeren. Al een paar maanden, maar heb nooit iets met het probleem gedaan.\r\n\r\nIk was namelijk iets op Google aan het zoeken voor een andere topic, en plots viel mijn computer uit. Later las ik toevallig het volgende: [URL=\"http://www.computeridee.nl/nieuws.jsp?id=2601202\"]http://www.computeridee.nl/nieuws.jsp?id=2601202[/URL]. Terwijl ik niet eens op een snelkoppeling klikte, maar op een internetlink.\r\n\r\nIn ieder geval zag ik weer die pop-up verschijnen van het gele schild met uitroepteken voor windows updates. Na het artikel gelezen te hebben, bedacht ik me dat mogelijk er al een update is tegen deze hack/virus.\r\n\r\nAlleen krijg ik telkens een foutmelding als ik de updates installeer. Zie hieronder een link naar een printscreen, met op de achtergrond een webpagina waarop ik terecht kwam via een link na een foutrapport. (Die code bovenin de balk komt overeen met het artikel).\r\n\r\nHier de link: [url]http://www.afbeeldingenuploaden.nl/uploads/339364bug.jpg[/url]\r\n\r\nPs. Ik las dat IE de meeste lekken heeft qua spyware (en virussen?), bevorderd dit de bug/spyware/virus van bovenstaande artikel?\r\n\r\nBij voorbaat dank voor jullie meedenkwerk!\r\n\r\nMvgr,\r\n\r\nWiknie
Link naar reactie
De exploit waarnaar je linkt werkt al waneer je een icoontje kan zien.\r\nAl denk ik niet dat iets met je probleem te maken heeft.\r\n\r\nAl eens geprobeerd de setup te geven wat hij wil? (Office 2003 CD erin, bladeren naar pro11.msi | of mogelijk als je de installatie bestanden hebt laten staan deze zoeken op de hard disk en hiernaar verwijzen)
Link naar reactie
[QUOTE=tuin;534914]De exploit waarnaar je linkt werkt al waneer je een icoontje kan zien.\r\nAl denk ik niet dat iets met je probleem te maken heeft.\r\n\r\nAl eens geprobeerd de setup te geven wat hij wil? (Office 2003 CD erin, bladeren naar pro11.msi | of mogelijk als je de installatie bestanden hebt laten staan deze zoeken op de hard disk en hiernaar verwijzen)[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb het probleem al eenp aar maanden, en een tijdje terug heb ikdat idd geprobeerd, toen vond ik hem geloof ik ook, maar reageerde die er neit op. Ik heb gisteren al door mijn computer gezocht, het bestand is niet te vinden. Ik zal de CD erbij halen.\r\n\r\nMaar in welk opzicht heeft dit met Office te maken?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...