Ga naar inhoud

Keyboard Probleen F11 toets


Aanbevolen berichten

Ik zit met het volgende probleem:\r\n\r\nIk heb de website anti flits spray bezocht.\r\n\r\nEn nu werkt mijn f11 toets niet meer om een volledig beeldscherm te krijgen en verschijnt keer op keer deze website.\r\n\r\nJe ziet dan alvorens ik deze website open kortstondig een wit beeld en een popup tegelijkertijd met [R10032] in het groen.\r\n\r\nHoe laat ik deze website definitief verdwijnen zodat mijn F11 toets weer gewoon werkt?\r\n\r\nalvast bedankt.
Link naar reactie
Welke browser ?\nInternet Explorer heeft een link in je Start-menu \'[I]Internet Explorer (zonder invoegtoepassingen)[/I]\', en daarmee wordt de browser kaal opgestart, zonder enige toevoegingen. Kijk of F11 dan wel goed werkt.\n\nZo ja, dan kan je onder het menu \'[I]Extra - invoegtoepassingen beheren[/I]\' van IE in de gewone IE modus eens zoeken of de invoegtoepassing (plugin, extensie, add-on) te vinden is die er verantwoordelijk voor is.\n\n(voor Mozilla browsers is er de link \'[I]Veilige modus[/I]\' met dezelfde functie.)\n\n\nAls het op deze manier niet te vinden is, en het is nog maar net gebeurd, zou je een Windows systeemherstel naar een eerdere datum kunnen doen. Je verliest dan alleen wat instellingen of programma-toevoegingen welke je in de tussentijd gedaan hebt, dus het probleem moet dan nog niet zo lang aanwezig zijn.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;534036]Welke browser ?\r\nInternet Explorer heeft een link in je Start-menu \'[I]Internet Explorer (zonder invoegtoepassingen)[/I]\', en daarmee wordt de browser kaal opgestart, zonder enige toevoegingen. Kijk of F11 dan wel goed werkt.\r\n\r\nZo ja, dan kan je onder het menu \'[I]Extra - invoegtoepassingen beheren[/I]\' van IE in de gewone IE modus eens zoeken of de invoegtoepassing (plugin, extensie, add-on) te vinden is die er verantwoordelijk voor is.\r\n\r\n(voor Mozilla browsers is er de link \'[I]Veilige modus[/I]\' met dezelfde functie.)\r\n\r\n\r\n\r\nAls het op deze manier niet te vinden is, en het is nog maar net gebeurd, zou je een Windows systeemherstel naar een eerdere datum kunnen doen. Je verliest dan alleen wat instellingen of programma-toevoegingen welke je in de tussentijd gedaan hebt, dus het probleem moet dan nog niet zo lang aanwezig zijn.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nIK heb inderdaad Systeemherstel gedaan en teruggezet naar 22-05-10 en de kiosk mode werkt weer.\r\nBedankt Eric maar het rare is dat als je die anti flits spray website uit Arnhem hebt geopend dat deze dan direkt gekoppeld wordt aan je f11 toets in het geheugen zodat de kiosk mode buiten werking wordt gesteld afijn durf je het te proberen ga dan naar de site en open erna een andere website en probeer of je je fullscreen via f11 toets nog krijgt.Ik vrees dat dan weer die vervloekte website opduikt.\r\nJa ik heb Internet Explorer alleen kan ik nergens de versie zien.\r\n\r\nmetaliumronny
Link naar reactie
Versies van programma zijn altijd (of bijna altijd) te zien onder hun menu \'[I]Help - Over.... [/I](en dan programma-naam)\'.\n\nEn het bezoeken van die site dat heeft voor mij niet zoveel nut omdat ik een andere browser gebruik waarbij een Java-script filter gebruikt wordt, en ik weet echt niet al jouw instellingen voor IE over te nemen om een vergelijk te maken.\nMisschien dat iemand met interesse voor beveiliging dat avontuur even aan wil gaan.\nJe hebt gewoon een site te pakken die dat soort dingen blijkbaar doet, en dat is helemaal niet leuk. Je conclusie zou kunnen zijn dat je niet meer op die site komt.\n\nJe zou ook, als je zeker van je zaak bent, onder het menu \'[I]Extra - SmarScreenfilter - Onveilige website rapporteren[/I]\' een tik terug kunnen uitdelen. Je weet tenslotte nu zelf dat het niet pluis is als een website, zeker ongevraagd, b.v. functies van je browser aantast.\n\n\nIk kan inmiddels wel zachtjes verklaren dat ik denk dat de meeste rotzooi vaak te vinden is op- of rond sites die zelf niet helemaal legale inhoud hebben, of waarvan de inhoud uitdaagt, of wat \'extremer dan gemiddeld\' zijn, helaas. \nAls een site iets \'[I]anti-staat[/I]\' of \'[I]anti-wet[/I]\' of \'[I]anti-de sterkste kant[/I]\' of \'[I]anti-legale software[/I]\' doet of verklaart, is de kans groter dat er, ZONDER dat de makers dat hoeven te weten (!), rotzooi meekomt.\nDit is mijn mening, niet gestaaft aan mijn onderzoek of zo.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...