Ga naar inhoud

Blauw scherm en andere ellende


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb sinds gister een probleem.\r\nmijn computer komt niet verder dan het keuzescherm dat je krijgt nadat je een fout heb gehad in je computer, daar kun je kiezen uit veilige modus, veilige modus met opdrachtprompt en die andere keuzes. ook krijg ik verschillende foutcodes in het blauwe scherm ( bad_pool_hedder) &(driver_irql_not_less_or_equal)\r\nnou had ik hem vanavond heel even aan de praat, toen kreeg ik weer een foutcode met het blauwe scherm, xxx stop: 0x0000007e (0x0000005, 0x805cfe0, 0xfb01a50, 0xf8b0174c)\r\n\r\nwie kan mij helpen?!
Link naar reactie
Doe deze eens doorlezen/doorworstelen als je XP gebruikt:\r\n[url]http://support.microsoft.com/kb/330182/nl[/url]\r\n\r\nHeb je al geprobeert in veilige modus op te starten?\r\nWelke Windows gebruik je?\r\nMocht je kunnen opstarten, kijk dan eens in de logboeken. (rechtklik Deze Computer dan Beheren en dan Logboeken. Dubbelklik op een regel met de roodkruis ervoor. Dan lees je enige uitleg.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...