Ga naar inhoud

Wel licentie, geen CD


Aanbevolen berichten

[QUOTE=Hans60;533980]Even in je vrienden/kennissenkring vragen of iemand er een heeft.[/QUOTE]\r\nGa het morgen aan iemand vragen;)\r\n[QUOTE=ricky1;533985]Misschien niet onbelangrijk te weten , voor welke Vista de key oorspronkelijk bedoeld was.\r\n\r\nKun je merk,model en typenummer hier nog aangeven ?[/QUOTE]\r\nHet is de home basic versie. Deze stond bij aankoop op mijn Acer laptop. De laptop had een recoverypartitie maar deze is helaas overschreven, helemaal genuld.\r\n\r\nIk heb nu zolang Ubuntu erop gezet, zodat mijn broertje evengoed kan internetten enzo. Maar mijn 1e keus is toch Windows, omdat dat gewoon beter is voor degene waarbij alles vlekkeloos en meteen moet werken.
Link naar reactie
Je moet inderdaad even kijken of je een 32-bit of 64-bit dvd moet lenen. Voor de rest staan alle versies op de dvd.\n\nIk meen me wel iets te herinneren van een verschil tussen OEM en Retail dvd\'s en dan met name dat je een OEM key niet kunt gebruiken in combinatie met een Retail dvd. Kan best dat dat bij XP zo was en bij Vista niet meer...\nEDIT: volgens deze website is er geen verschil tussen de OEM en Ratail dvd\'s: [url]http://forum.notebookreview.com/hp-compaq-voodoo-pc/120228-clean-vista-install-no-activation.html[/url]. Je hoeft dus alleen op 32 of 64 bit te letten.
Link naar reactie
Een kennis had alleen een 64bit isotje liggen, en ik download al een tijd niet meer via torrents en p2p netwerken.\r\nHij staat nu bij het befaamde Computer Centrum, die zetten er Windows voor me op. Voor een paar eurotjes wel te verstaan.......\r\nAllemaal hartstikke bedankt voor de reacties!:D\r\n\r\nUbuntu is trouwens een heel aardig systeem zeg!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...