Ga naar inhoud

Internet Explorer in Windows 7


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nIk heb een Asus laptop met Windows 7 van 8 maanden oud. Heb laatst I.E van mijn computer verwijderd, maar wil I.E 8 ( of 7) weer installeren, maar krijg de melding \"De systeemarchitectuur 32 -/ 64 bits wordt niet door deze installatie ondersteund\".\r\nWeet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?\r\nAlvast bedankt.\r\n\r\nm.v.g.\r\n Marius
Link naar reactie
Hoi Marius,\r\n\r\nHoe heeft u Internet Explorer 8 verwijderd? Internet Explorer 8 is namelijk een essentieel onderdeel van Windows 7 en kan niet op een \"normale\" manier verwijderd worden, eel kan Internet Explorer 8 uitgeschakeld zijn.\r\n\r\nVia onderstaande stappen kunt u Internet Explorer 8 opnieuw inschakelen:\r\n\r\n1 Druk op start\r\n2 Klik op Configuratiescherm\r\n3 Klik op Programma\'s\r\n4 Klik op Windows onderdelen in- of uitschakelen\r\n5 Schakel Internet Explorer 8 in\r\n\r\nIndien Internet Explorer 8 op deze manier niet in te schakelen is adviseer ik u om systeemherstel uit te voeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...