Ga naar inhoud

alles geblokkeerd


Aanbevolen berichten

hoi,\r\n\r\nik weet niet of ik dit bij mijn vorige poost moet toevoegen\r\n\r\nhet probleem is:\r\n\r\nik heb 2 partities op allebei heb ik Windows 7 gezet w1 en w2 (voor ze effe een naam te geven)\r\nnu was de bedoeling dat w1 de systeemschijf van w2 niet kan zien en andersom \r\n\r\nik ben al een tijdje op zoek naar een manier daar voor\r\nuiteindelijke kwam ik bij de functie dat je rechten aan de gebruikers, admin en systeem kan geven in de opwinding een oplossing gevonden te hebben heb ik alle rechten uit gezet dus ook die van de admin. dus in w1 de systeem schijf van w2 geblokkeerd en andersom. maar om de een of andere manier kan ik geen wijzigingen maken op w1 zelf en op w2 zelf\r\nen omdat alle rechten uit staan kan ik ook niet als amin zijnde dat terug zetten.\r\n\r\ntoen dacht ik als ik nou w1 er afgooi en hem er dan weer op zet... dat werkt niet want ik heb niet de rechten om wat op de schijf te zetten W1 dus\r\n\r\nmu ben ik op zoek naar de beste oplossing?\r\n\r\nis dat iets dat jullie weten?\r\nof moet ik mijn gehele hardeschijf met een ander pc (dus dat je de hardeschijf in een andere pc stopt en hem dan formatteert ) formatteren\r\n\r\nik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...