Ga naar inhoud

Beveiligingscatalogus


Aanbevolen berichten

[QUOTE=jantje64;533702]Hallo,\r\nIk heb een file welke ik niet kan deleten het is IvPro5v.cat waar deze vandaan komt is me ook niet duidelijk. Ik werk in Windows Vista Home Premium.\r\nKan iemand me zeggen waar dit vandaan komt en hoe ik dit kan verwijderen?\r\nAlvast bedankt.\r\nJan[/QUO\r\nDe file heeft te maken met Logitech . Of ie weg kan ? Google ?
Link naar reactie
[QUOTE=jantje64;533702]Hallo,\r\nIk heb een file welke ik niet kan deleten het is IvPro5v.cat waar deze vandaan komt is me ook niet duidelijk. Ik werk in Windows Vista Home Premium.\r\nKan iemand me zeggen waar dit vandaan komt en hoe ik dit kan verwijderen?\r\nAlvast bedankt.\r\nJan[/QUOTE]\r\n\r\nDie file heeft te maken met Logitech. Of ie weg kan ? Google ?
Link naar reactie
[QUOTE=jantje64;533727]Ik heb ruimte genoeg maar het iriteerd me omdat ik niet weet waar dit vandaan komt.\r\nWat heeft Logitech er mee te maken? Ik heb een Webcam en keyboard met muis van Logitech.[/QUOTE]\r\n\r\nNa wat gegoochel en er van uit gaande dat de bestandsnaam correct is , kwam ik dit tegen :\r\n\r\n[url]http://www.google.com/search?q=IvPro5v.cat[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...