Ga naar inhoud

pictogram plaatsing


Aanbevolen berichten

Ik heb de volgende vraag:\r\n\r\nweet iemand hoe ik de horizontale en verticale plaatsing van de desktop icoontjes kan wijzigen? Ik heb het (niet zolang geleden) ergens gelezen maar A) weet niet meer waar en B) de uitleg ook vergeten....:(!!\r\nEr werd gebruik gemaakt van een opdracht regel in het \"programmas en bestanden zoeken\" \r\nVia deze regel kwam je in het schermpje waar je diverse zaken kan aanpassen zoals de font voor pictogrammen en dus ook de horizontale -en verticale plaatsing van deze.\r\nIn XP en (geloof ik) ook vista was dit og vrij gemakkelijk te vinden, bij win 7 al een stuk minder!!\r\n\r\nAlvast bedankt en nog een goede nacht!!\r\n\r\nEugene
Link naar reactie
Ook een manier......maar niet die ik wil gebruiken...:-)\r\nNog iemand met suggesties?\r\n\r\nHeb het gevonden:\r\n\r\n[I]Right click the desktop - personalize.\r\nClick Windows color - Custom at the bottom of the window.\r\nClick Open Classic appearance properties...etc again at the bottom of the window\r\nThere you will find all your familiar options.[/I]\r\n\r\nHmmm, eerder gekeken met mijn neus dan ogen...bedankt voor de hulp!\r\n\r\neugene
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...