Ga naar inhoud

Nieuwe laptop


Aanbevolen berichten

Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen. Ik heb een laptop van mijn werk overgenomen, die twee jaar oud is. Alles is eraf gehaald behalve windows XP natuurlijken en de laptop werkt met XP. Nu wil ik windows opnieuw installeren maar er zit geen software bij. Bij mijn (thuis)computer zit een herstel cd zodat ik de pc weer in de staat waarin hij is gekocht kan brengen. Hoe kan ik XP opnieuw installeren zonder cd?
Link naar reactie
zoals ik al zei F11 werkt niet. De laptop start dan gewoon op. Ik zal een cd van xp ergens vandaan moeten halen en deze met mijn licentie installeren. op de dell site kom ik ook niet verder, want daar wordt ook iedere keer de functie F11 naar voren gebracht en nogmaals deze functie werkt jammer genoeg niet. \r\n\r\nOm terug te komen op de onbekende partitie, als ik klik op deze computer zie ik alleen maar de C en het dvd station staan.
Link naar reactie
Als je Windows gaat installeren, ziet hij 2 of 3 partities in dit geval. 1 NTSF met Windows erop en 1 of 2 vermoedelijk in Ext3 of iets anders, die noemt hij \"onbekende partities\".\r\nJe kunt er voor kiezen ze allemaal te verwijderen, maar dan wordt ooit later, het recoveren een stuk lastiger. Je hebt alleen iets meer scjijfruimte.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Deze partitie (naar alle waarschijnlijkheid inderdaad een recovery-partitie) is verborgen en kan alleen aangesproken worden door de recovery software.\r\nWanneer je op zoek gaat naar een XP-cd, let er dan op dat het dezelfde versie moet zijn als de key die je wilt gebruiken. Bij een retail key hoort een retail cd, bij een OEM key hoort een OEM cd. Let er tevens op dat je de juiste XP hebt, Pro of Home.
Link naar reactie
Ik wil nog even terugkomen op het probleem met mijn laptop.Ik heb van de week de cd\'s ontvangen van Dell en alles geinstalleerd. Alles is weer zoals de staat van koop en alles gratis van Dell ontvangen. Top en compliment voor Dell. Hiermee kan deze post gesloten worden. Bedankt voor allen die mee hebben gedacht.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...