Ga naar inhoud

Zwartbeeld na opstarten.


Aanbevolen berichten

Hallo, als ik mijn laptop op wil starten dan loopt alles soepel, maar als ik op de desktop hoor te komen. Dan krijg ik alleen maar zwart op mn beeldscherm. Ik kan op CTRL en ALT en DELETE drukken, dan krijg ik taakbeheer voor me, maar als ik dat weer weg klik blijft het zwart.. Wat moet ik nu doen? Iemand enige tips?
Link naar reactie
Hoe bedoel je:\r\n[QUOTE=Krekkie;532368]als ik mijn laptop op wil starten dan loopt alles soepel, maar als ik op de desktop hoor te komen. Dan krijg ik alleen maar zwart op mn beeldscherm. [/QUOTE]\r\nWat is de link tussen laptop en desktop? Is het een zwart scherm op de laptop of werkt die wel gewoon? Als het de monitor is; heb je al een ander geprobeerd?
Link naar reactie
[QUOTE=Krekkie;532368]Hallo, als ik mijn laptop op wil starten dan loopt alles soepel, maar als ik op de desktop hoor te komen. Dan krijg ik alleen maar zwart op mn beeldscherm. Ik kan op CTRL en ALT en DELETE drukken, dan krijg ik taakbeheer voor me, maar als ik dat weer weg klik blijft het zwart.. Wat moet ik nu doen? Iemand enige tips?[/QUOTE]\r\n\r\nProbeer eens : \r\n\r\nAccu en stroomadapter ontkoppelen.\r\nAan/uit schakelaar 5 maal gedurende 2 seconden indrukken.\r\nAccu en stroomadapter weer aansluiten.\r\nLaptop starten.
Link naar reactie
Om in veilige mode te komen, druk je tijden de opstart voor het opstart melding van Windows xx start op, de F8 toets herhaaldelijk in. Tot je een keuze menu krijgt.\r\n\r\nKies veilige mode.\r\nIn veilige mode zet je je grafische resolutie terug naar een lagere.\r\nEn restart normaal.\r\n\r\ndit herhaal je steeds tot de beeld goed is.\r\n\r\nJe probleem lijkt op dat je resolutie veel te hoog heb staan, wat je monitor niet aankan.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...