Ga naar inhoud

MacBookPro wit scherm - Migration Assistant?


Aanbevolen berichten

Beste leden,\r\n\r\nGister kreeg ik opeens bij mijn MacBook Pro een wit scherm. Na herhaaldelijk opstarten (geluid werkt nog wel) had ik nog steeds alleen het witte scherm.\r\n\r\nNu ben ik naar iCentre gegaan om daar meer informatie over dit probleem te krijgen en deze hebben mij aangeraden om eerst met een FireWire kabel al mijn spullen te migreren naar een andere MacBook om dan vervolgens met de kapotte MacBook bij hun langs te gaan.\r\n\r\nNu ben ik dus bezig met de Migration Assistant alleen kom ik hier niet mee verder. Ik kies eerst voor de optie \"Bestanden kopieëren vanaf een andere Mac\", vervolgens wordt mij gevraagd om de FireWire kabel aan de sluiten. Wanneer ik dit doe moet ik de (kapotte) MacBook opstarten met T ingedrukt totdat ik het FireWire symbool in beeld zie.\r\n\r\nHier ligt dan ook gelijk het probleem: ik heb alleen een wit scherm, en zal daarom dus ook nooit het FireWire symbool zien. Ook op de andere MacBook zie ik geen melding dat FireWire aan of uitstaat.\r\n\r\nHoe kan ik nu mijn bestanden overzetten voordat ik deze kwijt ben?\r\n\r\nAlvast bedankt!\r\n\r\nMvg,\r\nRobin S.
Link naar reactie
je start de kapotte macbook op met t ingedrukt tot dat het beeldscherm komt (dus dat het beeldscherm aan gaat) dat stop je de firewire kabel er in en kopieer je al je belangrijke bestanden naar je andere mac.\nje kan misschien ook een extern beeldscherm proberen misschien doet die het dan nog wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...