Ga naar inhoud

vista:gebruikersprofiel niet juist geladen


Aanbevolen berichten

De hoofdcomputer van het gezin en de laptop van mijn zus laden geen nieuw gebruikersacount na het afmelden van een gebruiker en regelmatig na het drukken op \"andere gebruiker\" ook niet. In zo\'n geval moet ik opnieuw opstarten.:o\r\n\r\nOp dat moment krijg ik de melding: uw gebruikersprofiel is niet juist geladen, u bent met een tijdelijk profiel aangemeld. Wijzigingen die u in dit profiel maakt zullen niet worden opgeslagen, raadpleeg het gebeurtenissenlogboek of de systeem beheerder voor details. \r\n\r\n(of iets in die richting;))\r\n\r\nhet zijn allebij acer-computers, ik heb nog nooit iemand anders over dit probleem gehoord.:confused:\r\n\r\nik ben nog maar 14 jaar en mijn vader heeft geen zin om erachteraan te gaan, vandaar.
Link naar reactie
geen infecties gevonden (snelle scan)\r\nde apparaten hebben dit al erg lang maar toen we ze net hadden swichten wij niet zo vaak accounts.\r\n\r\ndus als er iemand anders met advies is... HELP!\r\n\r\nP.S. dat is een goed programma wat mij al werd aanbevolen toen mijn laptop problemen met afsluiten kreeg.
Link naar reactie
Ja, \"een\" oplossing is: account naam wijzigen van bijvoorbeeld User naar UserOud, vervolgens een nieuw account aanmaken met de goede naam en dan je documenten et cetera overzetten van het oude account naar het nieuwe account.\r\n\r\nIk heb dit zelf ook onlangs moeten doen, en dit heeft zeer zeker gewerkt en het werkt nu nog steeds met behoud van alle data... als je alles goed overzet tenminste.\r\n\r\nSucces.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...