Ga naar inhoud

users.exe win 98


Aanbevolen berichten

hallo iedereen,\r\nik heb een probleempje, ik heb iemand een pc kado gedaan met windows xp, hij heeft ook nog een pc met windows 98\r\nom zijn bestanden van die pc met windows 98 over te zetten naar windows xp\r\nheb ik de hard disk eruit gehaald en met een IDE naar usb converter over gezet naar die windows xp.\r\nhij wil die pc met windows 98 nog wel blijven gebruiken dus heb ik die hard disk er terug ingezet, maar toen ik die pc met windows 98 terug wou opstarten kreeg ik de foutmelding \"kan users.exe niet laden. windows moet opnieuw geïnstalleerd worden\" of iets van gelijke strekking.\r\n\r\nik weet niet wat er fout is gegaan, probleem is dat ik geen opstartdiskette heb voor windows 98 en mijn vraag is of ik dit probleem niet op een andere manier kan oplossen (eventueel via die IDE naar USB converter????)\r\n\r\nde computer met windows 98 heeft wel 2 usb1.0 poorten.\r\n\r\nkan iemand mij raad geven over hoe ik dit oplos?\r\n\r\ngroet en alvast bedankt.
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nAanvullend op de tip van [I]Tuin[/I]:\r\nwaarschijnlijk zit er nu iets verkeerd in het register van de [I]Windows \'98 [/I]drive.\r\nJe moet je twee zaken afvragen: \r\n\r\n- is het gezien de datum [B](juni 2010)[/B] nog wenselijk om [I]Windows (19) \'98 [/I]te proberen te herstellen.?\r\n- draaien de programma\'s [B][SIZE=\"1\"](of de updates ervan)[/SIZE][/B], waarmee de [I]bestanden [/I]zijn gemaakt ook onder [B]XP[/B] en zijn die bestanden te lezen/te bewerken?\r\n\r\nAls het antwoord daarop enkel voor de laatste vraag [B]JA[/B] is, waarom dan nog terug naar Win \'98?\r\n\r\nVan mij mag iedereen terug van DVD naar de VHS-videoband (om maar een parallel te trekken), maar Win \'98 is echt over.\r\n\r\nJeep;)\r\n\r\n[B][SIZE=\"1\"]N.B. XP is dus inmiddels ook al een gepasseerd station, hoewel - toegegeven - nog op veel systemen in gebruik.[/SIZE][/B]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...