Ga naar inhoud

fout opgetreden openen installatielogboekbest


Aanbevolen berichten

Sinds enige tijd had ik de scanner weer nodig. Deze maakt gebruik van Paperport van Nuance.\r\n\r\nPlots kreeg ik de melding dat het programma MSXML 4.0 gemist wordt. Windows Update is up-to-date.\r\nVan internet MSXML 4.0 gedownload.\r\nIk wilde het installeren. Krijg de melding:\r\nEr is een fout opgetreden bij het openen van het installatielogboekbestand.\r\nControleer of de opgegeven locatie van het logboekbestand bestaat en of het bestand niet Alleen-lezen is.\r\n\r\nIk kan deze verzoeken niet uitvoeren omdat ik niet weet waar ik het moet zoeken.\r\n\r\nWie helpt mij met het oplossen van dit probleem?
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nWaarschijnlijk zit er een fout in het [I][B]Windows Register[/B][/I].\r\nDownload het onderstaande programma en doe een [I]registry-scan[/I].\r\nMaak wel eerst een [I]herstelpunt[/I].\r\nKlik op [I][B]Start/Help/Beveiliging en Onderhoud/Systeemherstel[/B][/I].\r\n\r\nLink: [url]http://www.eusing.com/free_registry_cleaner/registry_cleaner.htm[/url]\r\n\r\nKlik op [B]Site 2[/B]. Download en installeer. Laat hem z\'n werk doen.\r\n\r\nProbeer daarna de install van [I]MSXML [/I]opnieuw.\r\n\r\nJeep;)\r\nP.S. Laat maar even horen hoe het afloopt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...