Ga naar inhoud

laptop voor internet word en msn


Aanbevolen berichten

Hallo beste mensen,\n\nIk ben op zoek naar een laptop voor internet , word bestanden, msn en waar bijvoorbeeld een licht spelletje al sims of iets dergelijks op kan.\n\nMijn buget bedraagt tegen de 400 euro. \n \nZelf zat ik te denken aan een HP compaq cq 61-430 sd, zie link voor specs: [url]http://tweakers.net/pricewatch/257109/compaq-presario-cq61-430sd-(we082ea).html#tab:info[/url]\n\nHeeft iemand misschien een suggestie?\n\nm.v.g. \n\nJelle Wentink
Link naar reactie
Dit is een Intel Celeron, ikzelf zou dit persoonlijk nooit aanschaffen.\r\nCelerons zijn processoren die op hogere snelheid niet goed functioneerde, en dus hebben ze de sneleid omlaag gegooid, en dus is deze processor niet 100% en niet snel.\r\n\r\nEr zijn genoeg andere laptops van deze prijsclasse verwacht ik die beter zijn dan Celeron.\r\n\r\nEDIT:\r\n\r\nHeb een linkje van een laptopje die wel leuk is, ook 2GB zoals de laptop die jij had.\r\nen dit is niet een Celeron.\r\n\r\n[url]http://www.alternate.nl/html/product/Notebooks_Intel(R)/Asus/EEE_PC_1201HA_(Seashell)/-1083966/?tn=BUILDERS&l1=Notebooks&l2=Nieuw+op+de+site[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=Webleyboy20;530119]Dit is een Intel Celeron, ikzelf zou dit persoonlijk nooit aanschaffen.\r\nCelerons zijn processoren die op hogere snelheid niet goed functioneerde, en dus hebben ze de sneleid omlaag gegooid, en dus is deze processor niet 100% en niet snel.\r\n\r\nEr zijn genoeg andere laptops van deze prijsclasse verwacht ik die beter zijn dan Celeron.\r\n\r\nEDIT:\r\n\r\nHeb een linkje van een laptopje die wel leuk is, ook 2GB zoals de laptop die jij had.\r\nen dit is niet een Celeron.\r\n\r\n[url]http://www.alternate.nl/html/product/Notebooks_Intel(R)/Asus/EEE_PC_1201HA_(Seashell)/-1083966/?tn=BUILDERS&l1=Notebooks&l2=Nieuw+op+de+site[/url][/QUOTE]\r\n\r\n\r\nHey,\r\n\r\nqua specs is het een leuk dingetje maar qua beeld is het minder. \r\n\r\nMijn zus heeft een emachines e525 die heeft dezelde geheugen en dezelfde processro en dat ding is na 2 jaar nog snel
Link naar reactie
[QUOTE=Webleyboy20;530121]Ja, je kan even rondkijken he, ik zou het niet bij 1 leverancier houden ;)\nik zou even overal beetje rondkijken naar goedkopere en goede :)[/QUOTE]\n\n\nHey, \n\nDoe ik ook echt niet, ik heb half google al afgezocht, alle goedkopere en goede op [url]www.tweakers.net[/url] vergelijken en deze leek me al aardig op weg te komen
Link naar reactie
[QUOTE=ヤミホシ;530125]Ik zou zowiezo HP, Acer, Compaq en Packard Bell afraden.\r\n[URL=\"http://ts.fujitsu.com/home/products/notebooks/amilo_pi_3560.html\"]Misschien deze[/URL]?\r\nMaar de standaard regel bij een merk PC is wel: Knal alle trial software er van af, en eventueel de antivirus (is meestal McAffee, en dat is een serieus computer probleem).[/QUOTE]\r\n\r\nDus het is wel waar dat mcafee prut is, wij kregen het bij een internet abbonoment bij de upc, ik kan mijn ouders er maar niet van overtuigen dat de gratis versie van avast er veel meer uit haalt
Link naar reactie
[QUOTE=jelleboi;530168]hboel je??[/QUOTE]\r\n\r\nJij hebt je posts netjes aangepast. Webleyboy20 heeft nog steeds de foute link in z\'n bericht staan omdat hij jouw oorspronkelijke foute link gequote heeft. Kijk maar eens terug, dan zul je het zien staan.\r\n\r\n\r\nDell heeft zowat iedere week andere aanbiedingen. Wellicht een nieuwe aanbieding op hetzelfde product.\r\nZal zeker niet zo blijven, omdat aangekondigd is dat de prijzen van hardware binnenkort zullen stijgen. Dan moet Dell op een gegeven moment ook mee.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;530217]Jij hebt je posts netjes aangepast. Webleyboy20 heeft nog steeds de foute link in z\'n bericht staan omdat hij jouw oorspronkelijke foute link gequote heeft. Kijk maar eens terug, dan zul je het zien staan.\r\n\r\n\r\nDell heeft zowat iedere week andere aanbiedingen. Wellicht een nieuwe aanbieding op hetzelfde product.\r\nZal zeker niet zo blijven, omdat aangekondigd is dat de prijzen van hardware binnenkort zullen stijgen. Dan moet Dell op een gegeven moment ook mee.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\noke, ik snap hem, srry van die verkeerde link, was echt niet met opzet bedoelt:$, maar over die prijzen van hardware, geld dat ook voor de laptops van bijvoorbeeld een faliet bedrijf als compaq???
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...