Ga naar inhoud

bij afsluiten start mijn laptop opnieuw op


Aanbevolen berichten

ik had gister iets verkeerds gedownload een opgeslagen, toen ik het wilde openen kreeg ik een waarschuwing en dus heb ik het bestand verwijderd (gisteravond sloot hij geloof ik normaal af). Toen AVG mijn computer scande bleek er een trojan horse in temp te zitten, AVG heeft deze ontschadelijk gemaakt.\r\n\r\nvanmiddag zette ik mijn laptop uit en even later zag ik het beginscherm weer, misklik bij afsluiten dacht ik maar hij start elke keer echt opnieuw op.:confused:\r\n\r\nhet is een tosihba satellite L20-155 van c.a. 5 jaar oud met windows XP\r\n\r\nik ben 14 jaar oud en heb niet zoveel verstand van computers vandaar.:(
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nWeet je nog wat voor [I]\'verkeerds\' [/I]je hebt gedownload?\r\nGeef maar door.\r\nNet als de naam van de [B]Trojan[/B], die [B]AVG [/B]heeft gevonden.\r\nKunnen we mogelijk meer mee.\r\n\r\nAls je opstart, druk dan een aantal keren op de [B]F8-toets[/B]. (Bovenaan op je toetsenbord)\r\nJe ziet dan zoiets:\r\n[ATTACH]15293[/ATTACH]\r\n\r\nJe kunt nu alleen met de pijltjes-toetsen kiezen.\r\nKies [I]\'Veilige modus met netwerkmogelijkheden\' [/I]en druk op [B]Enter[/B].\r\nJe computer start nu op in de [I]\'Veilige Modus\'[/I], d.w.z. je ziet zo meteen een grof scherm met grote pictogrammen. Hoort zo.\r\n\r\nAls het goed is kun je wel het internet op.\r\nDownload vanaf de onderstaande link MBAM.\r\n(MalwareBytes AntiMalware)\r\n\r\nLink: [url]http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html?tag=mncol[/url]\r\n\r\nInstalleer de [I]Free-version [/I]in een eigen map.\r\nVolg de update-instructies en doe daarna een volledige scan.\r\n\r\nWaarschijnlijk zitten er meer boosdoeners op je systeem dan je had gedacht.\r\n\r\nAls er iets niet lukt, dan meld het maar.\r\nWe helpen.\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie
Een crack voor slow pc fighter, die ik heb verwijderd vanwege een waarschuwing bij het openen.\r\nAVG vond een bedreiging (trojan horse) met de naam slow pc fighter crack.tmp in temporary files en heeft deze daarna verwijderd.\r\n\r\n.\r\nnou, de scan is na 50 minuten klaar en heeft 53 infecties ontdekt waarvan:\r\nde meeste in C://documents and settings/(naam)/Application\r\nenkele in C://Windows/system32/winwlw32.dll\r\nen nog een paar in HKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\Micr...\r\n\r\nverwijderd en na 10 seconden startte hij nog niet opnieuw op dus, gelukt!\r\n\r\nhartelijk bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...