Ga naar inhoud

Talen pakket windows7 home premium


Aanbevolen berichten

Geacht Forum\r\nIk heb het volgende probleem, \r\nIk heb op mijn beide laptops en mijn desktop Windows7 Fam pack engels geinstalleerd (legale versie !!)\r\nDit pakket is voor installatie op 3 computers en het werkt tot mijn volle tevredenheid. Omdat het een engelse versie is heb ik van\r\n[URL=\"http://www.froggie.sk/index.html\"]http://www.froggie.sk/index.html[/URL] het programma \'\'Vistalizor\'\' gedownload en geinstalleerd waarmee ik een talenpakket kon installeren en mijn versie in het nederlands kon omzetten.\r\nTot dusverre probleemloos en het werkt naar volle tevredenheid,\r\n ECHTER !!! Ik krijg sinds de installatie van voormeld programma op mijn desktop computer een paar keer per dag de volgende melding\r\n\r\n\'\'Op deze computer wordt geen legitieme versie van Windows uitgevoerd\'\'\r\n\r\nDe zogenoemde WAT melding van Microsoft\r\nMijn versie van Windows is wel degelijk legitiem en ik wil dus van die melding af.\r\nWie helpt mij !!!!\r\n\r\nPS deze melding krijg ik alleen op mijn desktop en NIET op beide laptops\r\n\r\nbij voorbaat dank Ap Assink
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;529009]Home Premium heeft geen keuze in de Taal versie, dus geen Microsoft ondersteuning,\r\nen met dat andere programma , heb je dus iets veranderd aan je software ,vermoedelijk heb je daardoor de melding dat het niet legitiem is.\r\n\r\nverwijder de aanpassing en kijk wat er gebeurt.[/QUOTE]\r\n\r\nDat heb ik al eens geprobeerd en dan is de melding verdwenen,\r\nmaar waarom werkt het dan wel op mijn beide laptops ????
Link naar reactie
[quote=aptovenaar;529014]Dat heb ik al eens geprobeerd en dan is de melding verdwenen,\nmaar waarom werkt het dan wel op mijn beide laptops ????[/quote]\n\nRecentelijk heeft Microsoft hun WGA detectie tooltje verbeterd - ik hoor hier meer klachten over. Die wordt via de automatische updates vanzelf binnen gehaald - het kan zijn dat je die op je laptops niet aan hebt staan, of dat die misschien wat achter loopt, ze lijken niet altijd allemaal tegelijk updates te downloaden. Als autoupdate aan staat, dan zullen je laptops na verloop van tijd ook wel met die melding op de proppen gaan komen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...