Ga naar inhoud

xp opnieuw installeren op Packard Bell lukt n


Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Jawel, maar die dvd van Packerd Bell deed het toch niet bij eerdere pogingen? Daar zullen dus lees fouten op staan.\r\n\r\nTrouwens John, over updates: Als je Internet Explorer opent en je kiest onder EXTRA zie \"Windows Update\" staan en dat zal nog wel even een aantal malen moeten gebeuren.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
  • 4 weken later...
[I]Ik heb er twee brieven aan besteed met het volgende resultaat; mail van \r\nafgelopen woensdag 21 juli \r\n[/I]\r\nGeachte heer Roos,\r\n\r\nWij hebben uw brief ontvangen, en afgaande op de problemen die u omschrijft, hebben wij besloten u een nieuwe, kostenloze set Master DVD\'s toe te zenden. Wij verwachten dat het probleem hiermee verholpen zal worden.\r\n\r\nDe verzending heeft bij ons referentie ................ gekregen.\r\n\r\nU kunt de CD\'s binnen 5 tot 10 werkdagen verwachten.\r\n\r\nMocht u nog vragen hebben, dan kunt u reageren op deze email.\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\nKind regards,\r\n\r\nRolf Zwart\r\n\r\nDBO Recovery Team\r\nAcer Customer Care Desk\r\n\r\nEmail:...................ccd_rcd@acer-euro.com\r\n\r\nAcer Computer BV\r\nEuropalaan 89\r\nNL - 5232 BC \'s-Hertogenbosch\r\n\r\n\r\n[I]Ik heb de Cd\' s nog niet, maar zal dit na ontvangst melden op dit forum. De correspondentie heb ik schriftelijk gevoerd, dus niet per E mail of via hun website.[/I]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Geachte heer Zwart,\r\n\r\n \r\n\r\nEnige dagen geleden ontving ik een MDVD 1/1 NB Honeymoon XPH, met referentie 4842492G.\r\n\r\n \r\n\r\nOmdat u in uw E mail sprak over Cd’s (meervoud), vraag ik mij af of deze zending compleet is. Ik kan dit namelijk niet vaststellen.\r\n\r\n \r\n\r\nGraag hoor ik van u.\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\n \r\n\r\nJohn Roos
Link naar reactie
[I][COLOR=black]Ik ontving vandaag de volgende mail: [/COLOR][/I]\n\nDit is goed mogelijk. Normaliter is het inderdaad een set van 2 of meer DVD\'s, maar voor de wat oudere (lees: pre-Vista) systemen met Windows XP hebben wij vaak aan 1 DVD genoeg om de gehele recovery te plaatsen.\n\nU kunt dus gewoon aan de slag met deze DVD.\n\nMet vriendelijke groet,\nKind regards,\n\nRolf Zwart\n\nDBO Recovery Team\nAcer Customer Care Desk\n\nEmail:...................ccd_rcd@acer-euro.com\n\nAcer Computer BV\nEuropalaan 89\nNL - 5232 BC \'s-Hertogenbosch\n\n[I]Ze hebben het toch netjes afgehandeld vind ik.[/I]\n\n[I]Allen bedankt nogmaals voor de inbreng[/I]!\n\n[I]John[/I]
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;535143]De recovery partitie is voor Computerfabrikanten een enorme besparing.[/QUOTE]\r\nHmm.... Denk je dat het veel uit zal maken in productiekosten ?\r\nEen gevulde DVD laat je al voor minder dan € 1,50 produceren (gokje hoor), maar wat kost het om die paar GB code op een partitie op een harddisk te zetten ? Ik vermoed meer.\r\n\r\nIk denk dat de besparing zit in het verlagen van het klantcontact doordat die klanten niet telkens hun DVD\'tje kwijt raken of beschadigen :D Duurzaamheid dus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...