Anoniem2 Geplaatst: 22 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2010 Het label geeft aan Microsoft Windows XP Home Edition SP2\r\nEnkele onderdelen: CABC, Drivers, MS DOS, CRC 95, Set up.\r\n\r\n\r\nOp de geleende CD staat geschreven XP Home Edition (zonder vermelding van SP2), ik weet niet of deze toevoeging van belang is bij het opstarten…. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2010 Jawel, maar die dvd van Packerd Bell deed het toch niet bij eerdere pogingen? Daar zullen dus lees fouten op staan.\r\n\r\nTrouwens John, over updates: Als je Internet Explorer opent en je kiest onder EXTRA zie \"Windows Update\" staan en dat zal nog wel even een aantal malen moeten gebeuren.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2010 [FONT=\"Arial Black\"]\"Jawel, maar die dvd van Packerd Bell deed het toch niet bij eerdere pogingen? Daar zullen dus lees fouten op staan\"[/FONT] ja dat lijkt mij ook....\r\n\r\nInmiddels heb ik bijna alle updates gedownload, alsook de drivers gebrand. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2010 Ik heb nog geen antwoord van PB, ga binnenkort reclameren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2010 PB bestaat niet meer dit is nu Acer geworden,dus ik geef je weinig kans op nieuwe master CD/DVD. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2010 Ik heb gisteren de \"reminder\" per post verzonden, ik hou jullie op de hoogte. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 juli 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2010 En heb je al iets vernomen van PB na 4 weken???? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 juli 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2010 [I]Ik heb er twee brieven aan besteed met het volgende resultaat; mail van \r\nafgelopen woensdag 21 juli \r\n[/I]\r\nGeachte heer Roos,\r\n\r\nWij hebben uw brief ontvangen, en afgaande op de problemen die u omschrijft, hebben wij besloten u een nieuwe, kostenloze set Master DVD\'s toe te zenden. Wij verwachten dat het probleem hiermee verholpen zal worden.\r\n\r\nDe verzending heeft bij ons referentie ................ gekregen.\r\n\r\nU kunt de CD\'s binnen 5 tot 10 werkdagen verwachten.\r\n\r\nMocht u nog vragen hebben, dan kunt u reageren op deze email.\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\nKind regards,\r\n\r\nRolf Zwart\r\n\r\nDBO Recovery Team\r\nAcer Customer Care Desk\r\n\r\nEmail:...................ccd_rcd@acer-euro.com\r\n\r\nAcer Computer BV\r\nEuropalaan 89\r\nNL - 5232 BC \'s-Hertogenbosch\r\n\r\n\r\n[I]Ik heb de Cd\' s nog niet, maar zal dit na ontvangst melden op dit forum. De correspondentie heb ik schriftelijk gevoerd, dus niet per E mail of via hun website.[/I] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2010 Geachte heer Zwart,\r\n\r\n \r\n\r\nEnige dagen geleden ontving ik een MDVD 1/1 NB Honeymoon XPH, met referentie 4842492G.\r\n\r\n \r\n\r\nOmdat u in uw E mail sprak over Cd’s (meervoud), vraag ik mij af of deze zending compleet is. Ik kan dit namelijk niet vaststellen.\r\n\r\n \r\n\r\nGraag hoor ik van u.\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\n \r\n\r\nJohn Roos Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2010 [I][COLOR=black]Ik ontving vandaag de volgende mail: [/COLOR][/I]\n\nDit is goed mogelijk. Normaliter is het inderdaad een set van 2 of meer DVD\'s, maar voor de wat oudere (lees: pre-Vista) systemen met Windows XP hebben wij vaak aan 1 DVD genoeg om de gehele recovery te plaatsen.\n\nU kunt dus gewoon aan de slag met deze DVD.\n\nMet vriendelijke groet,\nKind regards,\n\nRolf Zwart\n\nDBO Recovery Team\nAcer Customer Care Desk\n\nEmail:...................ccd_rcd@acer-euro.com\n\nAcer Computer BV\nEuropalaan 89\nNL - 5232 BC \'s-Hertogenbosch\n\n[I]Ze hebben het toch netjes afgehandeld vind ik.[/I]\n\n[I]Allen bedankt nogmaals voor de inbreng[/I]!\n\n[I]John[/I] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2010 Ik moet je zeggen dat het mij mee valt van PB/Acer.\r\nHeb je deze nieuwe master dvd al gebruikt voor een herinstallatie van je pc.? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2010 Nou, ik heb de Cd hopelijk niet (meer) nodig, omdat alles nu weer werkt met behulp van enkele forumleden. Als ik hem bij de levering van de laptop had ontvangen, had ik deze lange weg niet hoeven af te leggen. \n \n John Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2010 [QUOTE=dutch-online;535143]De recovery partitie is voor Computerfabrikanten een enorme besparing.[/QUOTE]\r\nHmm.... Denk je dat het veel uit zal maken in productiekosten ?\r\nEen gevulde DVD laat je al voor minder dan € 1,50 produceren (gokje hoor), maar wat kost het om die paar GB code op een partitie op een harddisk te zetten ? Ik vermoed meer.\r\n\r\nIk denk dat de besparing zit in het verlagen van het klantcontact doordat die klanten niet telkens hun DVD\'tje kwijt raken of beschadigen :D Duurzaamheid dus. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen