Ga naar inhoud

xp opnieuw installeren op Packard Bell lukt n


Aanbevolen berichten

Een goedemiddag!\r\n\r\nZoals het onderwerp aangeeft lukt het mij niet XP opnieuw te installeren met de bijbehorende CD ; device error code 7696 dos error code 11 read fault komt om mijn scherm en dat is het....\r\n\r\nGebeld met PB en na 15 minuten opgehangen (á raison van € 0,45 ct per minuut).\r\n\r\nWie heeft een idee om dit op te lossen?\r\n\r\nBij voorbaat dank.\r\n\r\nJohn
Link naar reactie
  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gezocht met Google en gevonden op site PB:\n\nSituation\nDevice error code 7696 and DOS error code 11 might occur when a system is recovered with Recovery CD 6841210302. After this error message, the restore process will stop.\nSolution\nTo solve this problem, insert CD2 when the error message appears and press any key. Your system will then indicate that the wrong CD was inserted. Remove CD2 and re-insert CD1 and again press any key. The recovery process will now continue normally.
Link naar reactie
Dank je voor de tip.\r\n\r\nErgens anders zag ik ook zoiets staan, alleen heb ik bij de levering maar 1 CD gekregen met Service Pack 2.\r\n\r\nIk denk dat ik met deze vraag contact zoek per brief, (een E mail adres krijg ik niet te pakken).\r\n\r\nEn dan maar afwachten. Ik heb geen berichten gezien die erop wijzen dat men deze alsnog toestuurt…. Dus hopen maar….\r\n\r\nDank nogmaals en een vriendelijke groet,\r\n\r\nJohn
Link naar reactie
Wellicht kunnen jullie iets met de volgende informatie.\r\n\r\n1) Ik heb een CD XP home Edition geleend, zoals geadviseerd werd. Als ik die in mijn laptop doe, krijg ik na enkele seconden, na een pagina vol data: “hit key of your choice”. En ik hoef nergens een licentie nummer in te voeren!!?!?!\r\nAls ik dan enter krijg ik: error file not found\r\n/>\r\nIk weet niet wat ik hiermee moet.\r\n\r\n\r\n2) Ook krijg ik deze melding als ik de originele CD van PB erin doe:\r\n\r\n“Er zijn fouten gevonden op uw CD/DVD Rom 1”\r\n\r\n\r\n3) Het antwoord van PB op mijn webbrief staat hieronder.\r\n\r\n“De analyse is voltooid en hier is onze terugkoppeling:\r\n\r\nDe informatie die u hierbij heeft opgevraagd wordt door de technici doorgenomen om zodoende de juiste instructies voor u toe te sturen. Gelieve nogmaals een standaard melding te plegen en ook andere gegevens (tel nummer) bij te melden.\r\n\r\nIndien het blijkt dat deze schijven defect zijn, kunt u de originele RCD’s bij ons bestellen maar dan zijn er kosten aan verbonden. De kosten van de recovery schijven bedragen 60 euro. Indien u deze nodig heeft, dan dient u een nieuwe aanvraag in te dienen, en dan te kiezen voor \"Wilt u uw toestel aanmelden voor een reparatie? \" na de land keuze en de keuze of u al een Packard Bell product heeft. Hier kunt u namelijk ook uw adres gegevens invullen, zodat wij een aanvraag formulier voor recovery schijven kunnen versturen. Dit formulier dient u volledig in te vullen en aan ons te retourneren. Hierna ontvangt u normaliter binnen 10 werkdagen uw recovery schijven. \r\n\r\nHopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\nPackard Bell Support.”\r\n\r\n4) het lukt mij niet meer om de klacht via hun website door te geven, steeds krijg ik een melding dat het s/n incorrect is, wat niet het geval is.\r\n\r\nWat adviseren jullie mij te doen?\r\n\r\nZelf vind ik dat PB kosteloos een andere CD moet leveren als deze CD fouten bevat…..
Link naar reactie
Was die XP cd wel een orginele cd. (Althans een foutloze kopie van het origineel)\r\nIk heb al diverse PB machines geinstalleerd en altijd probleemloos.\r\nJe stelt in de bios in dat je van cd wilt opstarten Plaatst de cd en start op. (De bios vindt je door direct bij het opstarten F1/F2 of DEL herhaald in te drukken.) \r\nMaar zoals jij het doet met F2 kan het ook, maar dat moet je dan wel opnieuw doen nu, als je de cd geplaatst hebt en opstart.\r\n\r\nDe laptop komt met de mededeling \"druk op een toets als u van cd wilt opstarten\" en dat doe je dan.\r\nErgens halverwege de installatie hoef je pas het serial in te geven dat achterop je laptop staat van 5 x 5 tekens. \r\nHij start ook een keer opnieuw op. Druk dan GEEN toets om van cd op te starten, maar laat hem gewoon zelf doorgaan.\r\n\r\nAls je bij de installatie vreemde meldingen krijgt, kan het zijn dat de laptop is voorzien van een sata hardeschijf (Hij vindt dan geen harde schijf).\r\nPlaats dan hier het exacte type van de laptop en we kijken of we je kunnen helpen.\r\n\r\nKrijg je andere meldingen, dan zou het ook nog kunnen, dat je cd lezer niet meer correct leest en zal je even moeten proberen een usb cd lezertje te lenen ergens.\r\n\r\nNa de installatie ga je naar de site van PB, download de drivers voor jou laptop en installeerd die.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Dmv F2 naar de BIOS gegaan, hij stond op +HDD\r\n CD/DVD\r\n FDD\r\n\r\nEn dmv de F5 toets de + HDD naar de 2e plaats verschoven en F10 save and exit changes, er staat nu CD/DVD \r\n +HDD\r\n FDD \r\n\r\n\r\n\r\n\r\n[B]Was die XP cd wel een originele cd?[/B] Nee, die heb ik geleend.\r\n\r\n[B]Direct bij het opstarten F1/F2 of DEL herhaald in drukken[/B]. Dit werkt niet, wel de F2.\r\n\r\n[B][B]De laptop komt met de mededeling \"druk op een toets als u van cd wilt [/B]opstarten[/B], deze melding krijg ik niet.\r\n[B]\r\nErgens halverwege de installatie hoef je pas het serial in te geven dat [B][/B]achterop je laptop staat van 5 x 5 tekens…[/B].. kan dus niet.
Link naar reactie
Ik vermoed toch dat je cd/dvd speler niet correct werkt. \r\nAls het geen laptop is, kan je in de pc je huidige dvd speler loskoppelen en daar even een andere aan hangen. (haal wel de spanning van de pc) Bij een laptop is dat was lastiger en moet met een usb cd/dvd speler iets proberen voor je een nieuwe gaat inbouwen.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Kunnen jullie hier wat mee?\n\n\nIk heb nog een keer die bijgeleverde CD laten draaien. \n\nDeze eruit gehaald en nu krijg ik bij het opstarten het volgende:\n\nHet opstartscherm van Packard Bell en die F2 functie.\n\nDan een zwart scherm met de tekst: Microsoft Windows 98\nC: \\>\n\n\nDat is het ……
Link naar reactie
Ik denk dat de cd een eigen geconstrueerd exemplaar betreft, waarbij voor het booten gebruik is gemaakt van een (image van) een Win98 boot- of rescuediskette. Wat geeft de opdracht DIR C: als resultaat? Probeer ook eens DIR A:,wat komt daar als antwoord uit? Mogelijk dat er ergens een versie van Norton Ghost of een vergelijkbaar programma staat waarmee je een image vanaf de CD/DVD terugschrijven kan naar de HD. Er zijn nog wat opties die ik in gedachten heb, maar probeer eerst deze maar eens.
Link naar reactie
Dutch on Line\r\n\r\nWellicht is er een andere verklaring voor de melding van Windows 98\r\n\r\nOmdat 1)toen de laptop nog werkte, kreeg ik gewoon het XP opstartscherm\r\n\r\n2) de bijgeleverde CD van Packard Bell vermeldt: Micosoft Windows XP Home Edition SP2\r\n\r\n3) ook op de onderkant van de laptop staat bij de licentie code XP Home Edition
Link naar reactie
Als ik DIR C invoer…… ik neem aan dat het is: DIR dan een spatie en dan de C krijg ik de melding: “volume in driver is HDD”. Dan volgt het serienummer, dan Directory of C:\\ file not found. Ditzelfde antwoord krijg ik als ik DIR A invoer…..\r\n\r\nDe naam Norton Ghost heb ik overigens wel langs zien komen….. in een eerder stadium…
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...