Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2010 Delen Geplaatst: 8 juni 2010 In CI 13 (de laatste) wordt in de workshop hert programma E7Pro behandeld. Ik heb geprobeerd om dit programma te downloaden maar kreeg niet het aangegeven pictogram, maar het pictogram van \r\nProgSense. Kklaarblijkelijk is dit een onderdeel van E7Pro maar geeft niet het menu dat nodig is om b.v. het advertentie filter uit te schakelen. Hoe krijg ik dit in orde Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2010 Hi,\r\n\r\nAls je [B]IE7pro [/B]bedoelt, dan kun je die hier vrij probleemloos downloaden.\r\nU vraagt en wij draaien.\r\n\r\nLink: [url]http://www.mediafire.com/file/jwnoy0mxqut/IE7ProSetup_2.5.1.exe[/url]\r\n\r\nJeep;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2010 bedankt voor de tip, echter het probleem blijft hetzelfde: ik krijg een pictogram van ProgSense en kan geen E7Pro draaien. Als ik ProgSense niet installeer krijg ik ook niets. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2010 Jeep geeft ook al aan; bedoel je IE7Pro, want je hebt het beide keren over E7Pro.\n\nHeb het programma gedownload via de link van Jeep en geinstalleerd. Tijdens de installatie word je gevraagd of je ProgSense wilt installeren. Dat hoeft dus niet.\nEn voor zover ik het nu heb getest is het icoontje van IE7Pro vervolgens rechtsonder terug te vinden in de browser (IE!) en hoef je daar verder niets voor te doen. Om instellingen te wijzigen; rechts klikken op het icoontje. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2010 ik bedoel IE7Pro en die heb ik ook geinstalleerd en via invoegtoepassingen is dat ook zo, maar ik krijg geen pictogram en kann het programma niet openen om mee te werken. Ik heb alles er afgehaald en volgens de aanwijzing van JEEP opnieuwd geinstalleerd maar met hetzelfde resultaat Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2010 Hi,\r\n\r\nHeb de berichtgeving op het web nagetrokken en dit nog gevonden, voor het geval dat je [B]Explorer 8[/B] gebruikt:\r\n(Dit schijnt nl. het probleem te zijn. Zoals altijd moet third-party-software Microsoft volgen, maar dat gaat soms minder snel dan je hoopt).\r\n\r\n- Un-Install IE7pro\r\n- Kun je deze map daarna nog vinden: [B]C:\\Users\\yourusername\\AppData\\LocalLow\\IEPro[/B]\r\n\r\nVerwijder die en installeer de zaak nogmaals.\r\n\r\nMogelijk werkt het dan, anders maar even wachten op de programmeurs ...\r\n\r\nJeep;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen