Ga naar inhoud

E7Pro


Aanbevolen berichten

In CI 13 (de laatste) wordt in de workshop hert programma E7Pro behandeld. Ik heb geprobeerd om dit programma te downloaden maar kreeg niet het aangegeven pictogram, maar het pictogram van \r\nProgSense. Kklaarblijkelijk is dit een onderdeel van E7Pro maar geeft niet het menu dat nodig is om b.v. het advertentie filter uit te schakelen. Hoe krijg ik dit in orde
Link naar reactie
Jeep geeft ook al aan; bedoel je IE7Pro, want je hebt het beide keren over E7Pro.\n\nHeb het programma gedownload via de link van Jeep en geinstalleerd. Tijdens de installatie word je gevraagd of je ProgSense wilt installeren. Dat hoeft dus niet.\nEn voor zover ik het nu heb getest is het icoontje van IE7Pro vervolgens rechtsonder terug te vinden in de browser (IE!) en hoef je daar verder niets voor te doen. Om instellingen te wijzigen; rechts klikken op het icoontje.
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nHeb de berichtgeving op het web nagetrokken en dit nog gevonden, voor het geval dat je [B]Explorer 8[/B] gebruikt:\r\n(Dit schijnt nl. het probleem te zijn. Zoals altijd moet third-party-software Microsoft volgen, maar dat gaat soms minder snel dan je hoopt).\r\n\r\n- Un-Install IE7pro\r\n- Kun je deze map daarna nog vinden: [B]C:\\Users\\yourusername\\AppData\\LocalLow\\IEPro[/B]\r\n\r\nVerwijder die en installeer de zaak nogmaals.\r\n\r\nMogelijk werkt het dan, anders maar even wachten op de programmeurs ...\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...