Ga naar inhoud

schone lei met W7


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk wil graag Window 7 op mijn computer zetten, nu heb ik echter windows XP.\r\nHoe haal ik alles (en dan ook echt alles) van mijn computer af? Vroeger heb ik ook wel eens windows XP op een computer gezet en toen stond de oudere windows versie (2000 of iets dergelijks) er nog steeds op. Ik wil nu echter met een hele schone computer beginnen.\r\n\r\nBedankt voor de hulp ;)
Link naar reactie
[QUOTE=Hans60;528522]>[URL=\"http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/products/system-requirements\"]Hier[/URL]< staat waaraan de PC (minimaal) moet voldoen om W7 te kunnen installeren. Dat is mogelijk iets anders dan wat er nodig is om het soepel te kunnen gebruiken.[/QUOTE]\r\n\r\nDe computer kan windows 7 makkelijk aan;\r\n-intel E8500 (3.16 Ghz)\r\n-640 GB harde schijf\r\n-Sapphire radeon HD4870\r\n-4GB werkgeheugen
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;528527]Dan gaat de installatie bijna vanzelf.\r\n\r\ndus DVD plaatsen en opnieuw opstarten.[/QUOTE]\r\n\r\nDus dan wordt automatisch [U]alles[/U] van de schijf gewist? Ik wil dus dat ik niet bij het opstarten moet kiezen met welk OS ik wil opstarten. Dit wil ik vooral omdat er enorm veel troep op de computer staat en zoals de topictitel al suggereerd met een schone lei wil beginnen.
Link naar reactie
[QUOTE=luukvsomeren;528531]Bedankt voor de tijd! :D[/QUOTE]\r\n\r\nFormateren is niet eens nodig, gewoon de partitie waarin XP staat tijdens de installatie verwijderen en opnieuw aanmaken......\r\nAls ALLES van die schijf weg kan, dan zou ik eerst ALLE partities tijdens de installatie verwijderen en dan opnieuw partities aanmaken van de gewenste grootte. Vergeet niet dat XP namelijk minder schijfruimte nodig heeft dan Vista/Win7, dus een herindeling van de harde schijf zou wel eens nuttig kunnen zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...