Ga naar inhoud

Zwart beeld na aanmelden in Windows 7


Aanbevolen berichten

Hoi,\r\nAls ik aanmeld in Windows 7 dan krijg ik een zwart beeld voor 1 minuut. Taakbeheer kan ik wel opstarten, maar daar zie ik dan staan dat het percentage processorgebruik nooit hoger dan 2% komt de 1e minuut. Ik heb de computer al meerdere malen gescand (mcafee virusscan enterprise 8.7), maar dat levert niets op.\r\n\r\nDe specificaties:\r\nDell Inspiron 1545 (20 okt 2009)\r\n3 GB RAM\r\n1.8 Ghz processor (intel celeron)\r\n\r\nIk hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Link naar reactie
Kijk eens op de site van Dell. Er staan wat patches voor de Inspiron 1545 die dringend zijn.\r\nZe zijn alleen wat vaag, over het feit, waar de patches precies voor dienen.\r\nKies wel even het juiste besturingsysteem. (32 of 64 bit)\r\n\r\nNiek\r\n\r\n [url]http://support.euro.dell.com/support/downloads/driverslist.aspx?os=W732&catid=-1&dateid=-1&impid=-1&osl=DU&typeid=-1&formatid=-1&servicetag=&SystemID=INSPIRON1545&hidos=WLH&hidlang=du&TabIndex=&scanSupported=True&scanConsent=False[/url]
Link naar reactie
Inderdaad, niet iedereen met zo\'n laptop zal het probleem hebben, anders had Dell ze al terug geroepen. Maar bij de jouwe is er dus iets mis. \r\n\r\nIk zie bij diagnostics iets staan voor je staan met:\r\nDescription: Dell Diagnostics are designed to verify proper operation of the hardware in your system outside of a high level operating system environment. This release can be used to update the onboard diagnostics on your system.\r\n\r\nVerder bij System utils: Dell System Software is a utility that provides critical updates and patches for your operating system. Dell System Software is necessary for correct operation of your Dell computer. The program automatically detects your computer and operating system and installs updates appropriate for your configuration.\r\n\r\nZodat je je systeem aan een diagnose kan onderwerpen en in elk geval al je drivers weer geupdate worden.\r\nNiek
Link naar reactie
Ik heb de Dell Diagnostics al uitgevoerd, maar die geeft geen problemen weer. Voor de rest is er alleen een bios update voor mijn laptop beschikbaar. Het probleem alleen is dat ik op het moment geen internet op mijn laptop heb! Ik heb alleen een stick van 4GB om alles over te zetten. Maar weet je nog een goed programma voor back-up? Ik denk dat ik hem namelijk opnieuw ga installeren! Maar dan moet ik wel een office cd gaan zoeken, want ik kan niet zonder!
Link naar reactie
[QUOTE=gebruiker22;528418]Wat ik ook de hele tijd zie is dat ie aan het klagen is over een back-up, zou het ook daar aan kunnen liggen?[/QUOTE]\r\n\r\nAls de vraag over backups maken van Windows 7 komt, kan je die melding gewoon uitschakelen in het Onderhoudscentrum via het configuratiescherm. Overigens mag deze melding jou klacht niet veroorzaken.\r\nOverigens wordt het maken van backups sterk aangeraden, maar je kan dat zelf in de gaten houden, zonder hulp van Bill Gates.\r\n\r\nEen goed programma om te backuppen: Ik gebruik zelf daar gewoon de optie kopieren en plakken voor van Windows, naar een externe harde schijf van bijvoorbeeld de map Mijn documenten en wat verder belangrijk is. Mocht je het op dvd willen zetten kan dat met bijvoorbeeld Nero. \r\nAls je de hele schijf backupped, dan gaat de huidige foutmelding dus gewoon mee de backup in, en heb je na terug zetten hetzelfde probleem vermoedelijk.\r\n\r\nKijk eens of een nieuwe installatie van de VGA driver een oplossing biedt.\r\n\r\nMocht dat niet helpen, plaats de dvd van Windows 7 en type in het zoeken veld, boven start: sfc /scannow (let op de spatie voor de slash). Windows gaat dan alle originele bestanden controleren. \r\n\r\nEn ja, opnieuw installeren is ook een optie, maar dan weet je de oorzaak van het probleem niet.\r\n\r\nOp de Dell site zelf is overigens ook een speciaal Windows 7 support onderdeel: [url]http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs[/url]\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Daar : [url]http://support.euro.dell.com/support/downloads/driverslist.aspx?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs&ServiceTag=&SystemID=INSPIRON1545&os=WLH&osl=du&catid=&impid=[/url] kan je de drivers voor jou laptop ophalen. Kies wel even het goede besturings systeem.\r\n\r\nEn die oplossingen bij die zoekactie van Google.:\r\n\r\nIk zie daar niet een echte oplossing bij staan. Ja een nieuwe explorer openen, maar dat is om het probleem heen lopen. \r\nHet verhaal van het BSOD (in dit geval Black screen of death) werd later weer ontkracht. \r\n\r\nEen laptop is verplaatsbaar. Als je het kabeltje wat nu in de pc? zit in je laptop prikt zou je internet moeten hebben. Daarbij ga ik er vanuit dat je via een router en daarna een modem aan het internet hangt.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Ik heb geprobeerd om de sfc /scannow scan te doen, maar als ik het programma wil starten zie ik alleen maar heel snel een msdos venster voorbijschieten. Is dit wel ok of is er iets mis met mijn dvd van windows 7? De dvd is wel mulilanguage, deze zat orgineel bij mijn systeem geleverd. Ik google morgen nog ff en verplaats driver installaties via mijn werkplek.
Link naar reactie
[QUOTE=gebruiker22;528610]Ik heb geprobeerd om de sfc /scannow scan te doen, maar als ik het programma wil starten zie ik alleen maar heel snel een msdos venster voorbijschieten. Is dit wel ok of is er iets mis met mijn dvd van windows 7? De dvd is wel mulilanguage, deze zat orgineel bij mijn systeem geleverd. Ik google morgen nog ff en verplaats driver installaties via mijn werkplek.[/QUOTE]\r\n\r\nJa op beeld zie je niet zo veel, maar hij zou wel zo af en toe de cd moeten aanspreken en de harde schijf zou activiteit moeten laten zien.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Ik denk dat ik spam heb. \r\nIk heb maar 1 account op de computer staan, maar ik ga er 1 bij maken en kijken wat deze doet. Als dit account het beter zal doen dan zet ik alle bestanden over en verwijder het oude account. Ik heb deze tip afgelopen weekend in Spanje gekregen en hoop dat deze ook zal werken! Ik laat wel weten of het heeft gewerkt!
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Probleem is al opgelost. Ik heb hem een keer de hele dag laten draaien en schoongeblazen. Ik heb nu alleen een ander probleem: de Windows Security Center-service kan niet meer worden ingeschakeld (in het onderhoudscentrum geeft hij een melding dat ie moet worden ingeschakeld. Heeft iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...