Ga naar inhoud

Blauw scherm met melding stdriver32.sys


Aanbevolen berichten

Goedenmorgen, \n\nsinds gisteren heb ik al 3 x een blauw scherm gehad met de melding dat het systeem op het punt staat te crashen en dat uit voorzorg windows alles heeft stilgezet. \n\nDe boosdoener zou stdriver32.sys zijn. op adres 8A77E1CF met base at 8A77C000 datestamp 4bbd736b\n\nik draai windows vista met alle updates op een medion pc van 3 jaar oud.\nBesturingssysteem 32 bit, CPU intel core quad cpu q6600, 3GB intern geheugen.\n\nIemand een idee wat dit kan betekenen ?\n\nMvgr Ad
Link naar reactie
Lijkt erop dat SoundTap de boosdoener is. Verwijder dat en installeer het opnieuw (nieuwste versie!) om te zien of dat iets oplost. Verwijder het definitief als het probleem blijft bestaan.\n\nAls je geen SoundTap hebt, dan kan het wellicht geen kwaad om Windows na 3 jaar eens opnieuw te installeren.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;528205]Lijkt erop dat SoundTap de boosdoener is. Verwijder dat en installeer het opnieuw (nieuwste versie!) om te zien of dat iets oplost. Verwijder het definitief als het probleem blijft bestaan.\r\n\r\nAls je geen SoundTap hebt, dan kan het wellicht geen kwaad om Windows na 3 jaar eens opnieuw te installeren.[/QUOTE]\r\n\r\nHallo Foobar, ik heb gedaan wat je zei. Zullen zien of het gaat werken. \r\n\r\nWindows opnieuw installeren is mooi maar ik ben bang dat ik dan al mijn data kwijt ben. \r\n\r\nGr en bedankt voor je tip.
Link naar reactie
[QUOTE=gandalf;528318]Windows opnieuw installeren is mooi maar ik ben bang dat ik dan al mijn data kwijt ben.[/QUOTE]\r\nDaar ben je zelf bij: als je geen backup maakt ben je inderdaad je data kwijt. Maak je wel een backup, dan is er niks aan de hand, kun je later alles terug zetten en ben je niks kwijt.\r\n\r\nMaar probeer eerst zo maar eens ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...