Ga naar inhoud

clasificeren en verbeteren


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,\r\n\r\nIk heb na een probleem met mijn pc -ik kon alle programma\'s gebruiken en normaal afsluiten, maar ik kon de pc niet meer afleggen, dus dacht ik aan een virus- een format C gedaan. Ik heb alles opnieuw geïnstalleerd, maar zit nu met een probleem.\r\n\r\nAlle programma\'s werken vrij normaal, maar bijvoorbeeld voor spelletjes (voor de kids) of bij het bekijken van een filmpje lukt het allemaal niet zo goed.\r\n\r\nIk krijg - bij een kaartspel (standaard bij windows) - dat de minimum vereisten 3 is en ik maar aan 1 kom en dan krijg ik de knop om het allemaal opnieuw te laten classificiëren. Als ik dat doe veranderd er niks en ik heb nu ook door waarom dit zo is.\r\n\r\nonderstaand heb ik de info over mijn pc en heb ik in het vet en onderlijnd gezet wat ik denk dat het probleem veroorzaakt. Ik heb gegoogled hierop maar kan niet echt iets bruikbaars vinden om het probleem op te lossen. Misschien dat jullie hier enig idee hebben en mij dat glashelder kunnen uitleggen.\r\nIk ben namelijk een leek op dit vlak en heb echt stap voor stap uitleg nodig.\r\n\r\nHartelijk dank\r\n\r\n[QUOTE]Meer informatie over mijn computer \r\n \r\n\r\nOnderdeel Details Score Basisscore \r\nProcessor Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E7400 @ 2.80GHz 5,6 1,0 \r\n Bepaald door laagste score \r\n \r\nGeheugen (RAM) 4,00 GB 5,9 \r\nGrafisch Standaard-VGA grafische adapter 1,0 \r\nGrafische weergave voor spellen Niet gevonden 1,0 \r\nPrimaire vaste schijf 168GB beschikbaar (197GB totaal) 5,9 \r\nWindows Vista (TM) Home Premium \r\n\r\nSysteem \r\n--------------------------------------------------------------------------------\r\n \r\n Fabrikant System manufacturer \r\n Model System Product Name \r\n Totale hoeveelheid systeemgeheugen 4,00 GB RAM \r\n Type computer 32-bits besturingssysteem \r\n Aantal processorcores 2 \r\n Geschikt voor 64-bits Ja \r\n \r\nOpslag \r\n--------------------------------------------------------------------------------\r\n \r\n Totale grootte van vaste schijf/schijven 197 GB \r\n Schijfpartitie (C:) 168 GB beschikbaar (197 GB totaal) \r\n Mediastation (D:) Cd/Dvd \r\n \r\nGrafische weergave \r\n--------------------------------------------------------------------------------\r\n \r\n Type beeldschermadapter Standaard-VGA grafische adapter \r\n Totaal beschikbaar grafisch geheugen Niet gevonden \r\n [B][U] Toegewezen grafisch geheugen 0 MB \r\n Toegewezen systeemgeheugen 0 MB \r\n Gedeeld systeemgeheugen 0 MB [/U][/B] Versie van beeldschermadapterstuurprogramma 6.0.6001.18000 \r\n Resolutie van hoofdbeeldscherm 1280x1024 \r\n DirectX-versie DirectX 8 of ouder [/QUOTE]
Link naar reactie
Hoi Tuin en FooBar,\r\n\r\nDank jullie voor jullie antwoord. Ik ben onmiddellijk naar de drivers op het net gaan zoeken, maar kreeg er kop nog staart aan. Toen op het idee gekomen om de doos van het moederbord nog eens na te kijken en daarin een CDrom gevonden.\r\nDeze even verkent en er stond inderdaad een driver op voor vga en ook nog eens een turboboost of zoiets.\r\n\r\nDe cdrom zijn ding laten doen en nu heeft mijn pc een score 4.\r\n\r\nHartelijk dank dus aan jullie voor jullie goede raad.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...