Ga naar inhoud

windows vista/7


Aanbevolen berichten

hoi allemaal , \r\n\r\nik heb het volgende probleem , ik heb pas mijn computer bij elkaar gesteld en nu moet ik er windows op zetten. bij ons thuis hebben wij vista en windows 7 doen het allebei op de andere computers maar nu bij deze geven ze problemen , want als ik de cd/dvd speler op de eerste boot heb staan dan start hij hem op. wat dus hoort :rolleyes: maar dan zegt hij windows files openen en dan gaat hij laden , zo\'n balkje waar die streepjes van links naar rechts gaan en dan gaat het mis. want dan blijft hij hangen. nu had ik eigenlijk windows er al opstaan maar ik had perongeluk een van de 2gb ram geheugen in een verkeerde gleuf gestoken. dus had ik maar 2 gb dus ik denk ik steek die er nog effe in. maar vervolgens flipt heel windows. dus dacht ik zo ik installeer hem even opnieuw maar dat wil hij dus niet :-@. \r\n\r\nzou ik die ene 2gb eruit moetten halen en vervolgens weer windows installeren? en hoe en wanneer moet ik die andere gb geheugen er dan weer insteken. of moet ik iets heel anders doen?? \r\n\r\nik ben radeloos :(:(:(\r\n\r\nhelp A.U.B.\r\n\r\n-kas
Link naar reactie
Het moet gewoon goed gaan of je nu 2 of 4 Gb ram hebt staan. \r\nMaar als 4 GB niet lukt, probeer het dan met 2 GB.\r\nNa de installatie zet je de pc helemaal zonder stroom en zorg je dat je niet statisch bent geladen en je plaatst die andere 2 Gb erbij. Normaal herkent windows gewoon het extra geheugen en werkt daar gewoon goed mee.\r\nMocht het met 2 Gb extra niet lukken dan zou ik het geheugen eens een nachtje testen met memtest.\r\n\r\nOverigens, kan je elke windowsversie met uniek serial maar op 1 pc installeren, anders krijg je hem nooit geactiveerd. Dit laatste mag en kan niet de oorzaak zijn van je huidige probleem overigens.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;528239]Begrijp ik dat je het geheugen geplaatst hebt toen de pc gewoon AAN stond???? In dat geval kan je wel eens (onherstelbare) schade aan het moederbord hebben veroorzaakt, waardoor deze niet meer stabiel is en ook Windows dus niet laat installeren....[/QUOTE]\r\n\r\nDat zal toch wel niet. Je gaat toch geen geheugen erin prikken als dat ding aan staat????? \r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...