Anoniem2 Geplaatst: 31 mei 2010 Delen Geplaatst: 31 mei 2010 Hallo,\r\n\r\nlaatste tijd heeft mijn laptop een flink aantal fouten,\r\nmijn laptop word wel vaak gebruikt.\r\nMijn laptop gebruik ik voor prive en voor zakelijk.\r\n\r\nVandaar dat het erg lastig is dat de laptop veel fouten vertoont.\r\n\r\nIk krijg de meeste foutmeldingen als ik mijn laptop snachts laat aanstaan,.\r\nelke ochtend als ik dan weer op mijn laptop wil gaan zie ik dat hij weer opnieuw is opgestart,\r\nHij geeft dan ook aan dat hij hersteld is van een ernstige fout.\r\nDe omschrijvingen die hij dan geeft heb ik in een kladblok bestand gezet.\r\n\r\nZie hieronder:\r\nde begin van elke foutmelding is probleemhandtekening.\r\n\r\nProbleemhandtekening:\r\n Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen\r\n Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.48\r\n Landinstelling-id: 1043\r\n\r\nAanvullende informatie over dit probleem:\r\n BCCode: 9f\r\n BCP1: 0000000000000003\r\n BCP2: FFFFFA8003CA0060\r\n BCP3: FFFFF80000B9C518\r\n BCP4: FFFFFA8004144010\r\n OS Version: 6_1_7600\r\n Service Pack: 0_0\r\n Product: 256_1\r\n\r\nBestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:\r\n C:\\Windows\\Minidump\\052510-26098-01.dmp\r\n C:\\Users\\Timothy\\AppData\\Local\\Temp\\WER-110823-0.sysdata.xml\r\n\r\n\r\n\r\nProbleemhandtekening:\r\n Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen\r\n Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.48\r\n Landinstelling-id: 1043\r\n\r\nAanvullende informatie over dit probleem:\r\n BCCode: 9f\r\n BCP1: 0000000000000003\r\n BCP2: FFFFFA8003C99060\r\n BCP3: FFFFF800043F4518\r\n BCP4: FFFFFA8007CD8910\r\n OS Version: 6_1_7600\r\n Service Pack: 0_0\r\n Product: 256_1\r\n\r\nBestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:\r\n C:\\Windows\\Minidump\\052610-35849-01.dmp\r\n C:\\Users\\Timothy\\AppData\\Local\\Temp\\WER-88514-0.sysdata.xml\r\n\r\n\r\n\r\n\r\nProbleemhandtekening:\r\n Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen\r\n Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.48\r\n Landinstelling-id: 1043\r\n\r\nAanvullende informatie over dit probleem:\r\n BCCode: c2\r\n BCP1: 0000000000000007\r\n BCP2: 0000000000001097\r\n BCP3: 00000000E94F00C1\r\n BCP4: FFFFF880069A9014\r\n OS Version: 6_1_7600\r\n Service Pack: 0_0\r\n Product: 256_1\r\n\r\nBestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:\r\n C:\\Windows\\Minidump\\052610-24429-01.dmp\r\n C:\\Users\\Timothy\\AppData\\Local\\Temp\\WER-106127-0.sysdata.xml\r\n\r\n\r\n\r\n\r\nProbleemhandtekening:\r\n Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen\r\n Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.48\r\n Landinstelling-id: 1043\r\n\r\nAanvullende informatie over dit probleem:\r\n BCCode: 3b\r\n BCP1: 00000000C0000005\r\n BCP2: FFFFF8800182D5FA\r\n BCP3: FFFFF8800BF22A60\r\n BCP4: 0000000000000000\r\n OS Version: 6_1_7600\r\n Service Pack: 0_0\r\n Product: 256_1\r\n\r\nBestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:\r\n C:\\Windows\\Minidump\\052910-33571-01.dmp\r\n\r\n\r\nProbleemhandtekening:\r\n Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen\r\n Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.48\r\n Landinstelling-id: 1043\r\n\r\nAanvullende informatie over dit probleem:\r\n BCCode: c2\r\n BCP1: 0000000000000007\r\n BCP2: 0000000000001097\r\n BCP3: 0000000004060004\r\n BCP4: FFFFFA8006C293B0\r\n OS Version: 6_1_7600\r\n Service Pack: 0_0\r\n Product: 256_1\r\n\r\nBestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:\r\n C:\\Windows\\Minidump\\052910-25911-01.dmp\r\n C:\\Users\\Timothy\\AppData\\Local\\Temp\\WER-2158773-0.sysdata.xml\r\n\r\n C:\\Users\\Timothy\\AppData\\Local\\Temp\\WER-124769-0.sysdata.xml\r\n\r\nVoor de rest krijg ik ook weleens bluescreens met de melding:\r\n- bad_pool_caller\r\n- system_service_exception Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2010 Vanaf waneer krijg je deze fouten (na installatie hardware/software)?\nAl een system restore geprobeerd?\nStond Windows 7 al op de laptop, zijn alle drivers Windows 7 certified?\n\nInstalleer en draai dit eens:\n[url]http://www.microsoft.com/windows/windows-7/get/upgrade-advisor.aspx[/url]\n\nIk denk dat hij snachts vast loopt door bepaalde drivers die ruzie krijgen met je energiebesparing of slaapstand instellingen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2010 Het is al een tijdje dat hij die fouten krijgt,\r\nmaar het begint erop te lijken dat er steeds meer fouten ontstaan.\r\nIk heb windows 7 zelfs op de laptop gezet.\r\n\r\nMaar ik heb een redelijk zware laptop dus die hoort alles gewoon zonder problemen te draaien.\r\n\r\nHet probleem is dat mijn laptop ook verbonden is met een VPN netwerk en overige zakelijke dingen.\r\nDus ik kan ook niet zomaar een restore doen of windows opnieuw erop zetten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2010 De advisor kijkt niet alleen of je windows qua prestaties aan kan.\nHij kijkt ook naar drivers en software die problemen kunnen geven, precies wat hier het probleem zou kunnen zijn.\n\nIk weet niet wat voor bedrijf je voor werkt, als ze een ICT helpdesk hebben zou je het daar even kunnen vragen.\nDit soort problemen zijn altijd sneller verholpen waneer je de machine voor je hebt ipv over fora. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2010 Ik heb de advisor uitgevoerd.\r\n\r\nhij geeft alleen dit aan:\r\n\r\nHP Smart Web Printing 4.5\r\nversion 4.5\r\nHP Betaalde update beschikbaar We hebben geen compatibiliteitsinformatie over deze versie van het programma.\r\nDownload een betaalde update op een compatibele versie \r\n\r\n Logitech Desktop Messenger\r\nversion 2.54.11\r\nLogitech, Inc. Bekende problemen Als u dit programma probeert uit te voeren in Windows 7, kunt u problemen ondervinden. \r\nBezoek de website van de uitgever voor een mogelijke oplossing \r\n\r\n Norman Security Suite\r\nversion 7.30.0000\r\nNorman ASA Update beschikbaar We hebben geen compatibiliteitsinformatie over deze versie van het programma.\r\nDownload een update voor een compatibele versie \r\n\r\nVoor de rest was alles goed. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2010 kan natuurlijk ook een warmte probleem zijn als je hem altijd hebt aanstaan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2010 Ik denk dat je een virus te pakken hebt die je niet met je virusscanner eruit kan krijgen. Dat wordt Windows 7 onieuw installeren. Heb je een systeembeheerder voor het VPN netwerk? Vraag daaraan de instellingen. Gebruik Windows Backup om je bestanden te backuppen. Op de microsoft website staat dat je met een VPN netwerk je pc-naam hetzelfde moet laten.\r\nIk hoop dat je hier wat aan hebt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2010 Een BSOD wijst ALTIJD op een hardwareprobleem.\r\nZoek de code van die BSOD\'s eens op op internet. Ik vermoed (wilde gok) dat het een warmteprobleem is.\r\nWaarom? Je laat je laptop aanstaan. Laptops worden warmer dan desktops, stof doet er niet goed aan. Zorg voor een vlak ondergrond. Hoe oud is de laptop? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2010 Dit is de foutmelding, de code (9f is hetzelfde als 0x00000009f of 0x9f) is hetzelfde in Windows 7 en XP en Vista.\n[B][quote]0x0000009F: DRIVER_POWER_STATE_FAILURE\n[I](Click to consult the online [/I][I][URL=\"http://www.microsoft.com/resources/documentation/Windows/XP/all/reskit/en-us/prmd_stp_ulhr.asp\"]Win XP Resource Kit[/URL] article.)[/I]\nA driver is in an inconsistent or invalid power state. Typically occurs during events that involve power state transitions, such as shutting down, or moving into or out of standby or hibernate mode.\n\n[/quote][/B][quote]\n[LIST]\n[*][URL=\"http://support.microsoft.com/?kbid=246243&sd=RMVP\"]0x0000009F: DRIVER_POWER_STATE_FAILURE[/URL] {KB 246243} [B]Win 2000, Win XP[/B]\n[*][URL=\"http://support.microsoft.com/?kbid=315249&sd=RMVP\"]0x0000009F: DRIVER_POWER_STATE_FAILURE[/URL] {KB 315249} [B]Win XP[/B]\n[*][URL=\"http://support.microsoft.com/?kbid=262575&sd=RMVP\"]Computer Hangs During Shutdown Because of Resource Conflict[/URL] {KB 262575} [B]Win 2000[/B] (during Safe Mode shutdown with PACE InterLok software)\n[*][URL=\"http://support.microsoft.com/?kbid=314101&sd=RMVP\"]Computer Hangs During Shutdown Because of Resource Conflict[/URL] {KB 314101} [B]Win XP[/B] (during Safe Mode shutdown with PACE InterLok software)\n[*][URL=\"http://support.microsoft.com/?kbid=929762&sd=RMVP\"]Stop 0x9F error when waking a Windows Vista-based computer connected to an IEEE 1394-based device[/URL] {KB 929762} [B]Vista[/B] (external drives, iPod, etc. — hotfix available)\n[/LIST]\n[/quote] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen