Ga naar inhoud

Bureaublad software voor win7 starter


Aanbevolen berichten

Ik heb een netbook aangeschaft met daarop win7 starter versie.\r\nIk wil het bureaublad vervangen door mijn eigen foto en heb daarvoor dus software nodig waarmee dat kan?\r\nIn deze windowsversie kun je namelijk niet standaard het bureaublad aanpassen is mij gebleken.\r\nWie weet met welke software dit kan of hoe ik dit eventueel zelf in het register van windows kan aanpassen?
Link naar reactie
  • 11 maanden later...
Ik heb dus hetzelfde probleem. Als ik de bestanden van oceanis, die ik heb gedownload via de link van sevensforum, uitgepakt heb en wil openen krijg ik een melding dat de bestanden mijn comp. bedreigen (AVG). Ik durf hiermee dus niet verder te gaan. Het leek een veilige site waarnaar ook microsoft zelf verwijst. Moet ik de bestanden toch openen, ondanks de bedreiging? \r\n\r\nAlvast bedankt
Link naar reactie
Dank aan allen!\r\n\r\nStardock colors wilde bij mij helaas niet werken maar starter background changer wel. Het is natuurlijk zo dat een programma niet alles kan bevatten op een netbook, hoeft ook niet, maar een mogelijkheid om kleine dingen op te leuken is toch wel fijn.\r\nTrouwens, ook bejaarden als ik hebben voor het gemak, door sommige fysieke beperkingen, een netbook.\r\n\r\nNogmaals dank!
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;572733]Ja dat is die van jou, maar veel jeugdigen hebben een netbookje wat eigenlijk alleen voor een beetje Internetten en een briefje tikken geschikt is. [ budget ] kwestie.;):D\n..\nWindows Starter is dus wel degelijk bedoeld zodat ook Netbooks met minder techniek aan boord , nog een beetje vlot kunnen werken.;):)[/QUOTE]\n\nDaar heb je het al Dutch:-)\nNou verslijt je een \"minder jong iemand\" voor een jeugdige en gaat er vanuit dat elk netbook standaard Windows starter aan boord heeft.\nAls je te snel conclusies trekt....... krijg je dat. :-)
Link naar reactie
Nouwwwwww Ik ging altijd in Brabant met vakantie met die sleurhut, maar dit jaar hebben we gekozen voor de Achterhoek (Dat is toch wel het Oosten?).\nIk heb al een jaar of 17 prima weer tijdens het kamperen, maar ben benieuwd hoe dat daar is.\nEn mocht het weer goed zijn, dan zal ik natuurlijk ook moeten wennen, aan die gemoedelijkheid, maar dat zal wel lukken. Ik pas me nogal gemakkelijk aan.\nIk ben het nl hier, als ik een dorp verder ga het ook zo gewend.:-)\n\nAch jullie hebben ook zo weinig om je druk over te maken:\nGeen files\nGeen torenhoge criminaliteit\nNiet te veel werk:-)\nGeen vechtpartij als je de kroeg uitkomt\nGeen 100.000 bewoners op een paar vierkante meter.\nMeer gras en minder bitumen.\nGeen ingewikkelde kruisingen\nMinder verkeerslichten\nMeer koeien, maar die grazen zelf.\nMeer kippen ook...\nen ga zo maar door.\nNee ik denk dat ik het daar wel naar m\'n zin zal hebben (tijdelijk)\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...